مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: اجراي طرح ساختمان معلولان ذهني شهيد فياض بخش شهرستان مشگين شهر به دليل نبود اعتبار متوقف شده است.
کد خبر: ۲۲۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 08 May 2016
ياور مظفري در بازديد از طرح هاي اجرايي اين اداره كل در شهرستان مشگين شهر افزود: احداث اين ساختمان مهر سال 1387 در قراردادي به مبلغ حدود 9 ميليارد و 500 ميليون ريال با زيربناي 1700 مترمربع در زميني به مساحت 15 هزار مترمربع شروع شد.
وي گفت: خاتمه قرارداد در سال 89 به علت نبود اعتبار بر اساس ماده 48 شرايط عمومي پيمان به پيمانكار ابلاغ و طرح در حد اجراي اسكلت فلزي و با پيشرفت فيزيكي 30 درصد از پيمانكار تحويل شد ولي تاكنون متوقف است.
او با اشاره به اينكه حدود سه ميليارد ريال براي ساخت اين طرح هزينه شده اظهار كرد: براي تكميل و تحويل ساختمان و محوطه سازي آن با برآورد فعلي 25 ميليارد ريال نياز است.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره كل مسكن و شهرسازي اردبيل ، مظفري افزود: براي تعيين تكليف اين طرح اعتبارات مورد نياز در نامه اي از فرمانداري مشگين شهر درخواست شده و اميد است اين امر در سال جاري محقق شود.
مظفري افزود: در صورت تحقق اعتبار مورد نياز پيش بيني مي شود اين طرح با توجه به نياز مبرم سازمان بهزيستي استان نيمه دوم سال 96 به بهره برداري برسد.
وي اجراي اين طرح را يك كار عام المنفعه دانست و گفت: تكميل و اتمام و بهره برداري از اين پروژه يك كار خير و ماندگار است و در صورت مشاركت خيرين استان اين پروژه سريع تر به مرحله بهره برداري مي رسد.
پيش تر مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل از بلاتكليفي ساختمان معلولين ذهني شهرستان گرمي نيز به دلايل مشابه فوق خبر داده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار