پشت خط‌ زن تیم ملی والیبال و باشگاه شهرداری ارومیه گفت: هدف من قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی است.
کد خبر: ۲۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 14 April 2015

فرهاد پیروت‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه خوشبختانه شرایط تیم ملی بسیار خوب است و تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهیم اظهار داشت: تیم ملی "ب" دست کمی از تیم ملی "الف" ندارد و در هر دو گروه بهترین بازیکنان ایران حضور دارند که کواچ بر تمرینات هر دو گروه نظارت می‌کند.

پشت خط‌‌ زن متعصب تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه لیست نهایی 22 نفره تیم ملی با نظر کواچ از بین دو تیم انتخاب خواهد شد و تمام تلاش ما حضور در لیست نهایی تیم ملی است گفت: شرایط و تمرینات تیم ملی همیشه فشرده است چرا که قرار است بهترین بازیکنان ایران برای تیم ملی انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه هر روز دو جلسه تمرین سخت و فشرده برگزار می‌شود که در شیفت صبح بدنسازی و شیفت عصر تمرین با توپ انجام می‌شود بیان کرد: تمام بازیکنان بسیار با انگیزه هستند و با تمام قدرت تمرین می‌کنند تا بتوانند در لیست نهایی کواچ حضور داشته باشند.

بازیکن تیم ملی والیبال اظهار داشت: شرایط تیم ملی همیشه با تیم باشگاهی متفاوت است چون در باشگاه مردم یک استان انتظار یک بازی خوب را از تیم دارند ولی این شرایط در تیم ملی به کل مردم کشور مربوط می‌شود.

پیروت‌پور افزود: در حال حاضر به جز سعید معروف که لژیونر است چهار بازیکن از استان آذربایجان غربی در تیم‌های ملی الف و ب حضور دارند و تلاش همگی ما حضور در لیست نهایی است تا بتوانیم پاسخ‌گوی حمایت‌ها و زحمت‌های هواداران خوب ارومیه باشیم.

این پشت خط‌‌ زن متعصب تیم والیبال شهرداری ارومیه در پایان گفت: فعلا برای فصل آینده برنامه‌ای ندارم اما به خاطر مردم و هواداران ارومیه ترجیح می‌دهم در ارومیه بمانم.

به گزارش خبرگزاری فارس فرهاد پیروت‌پور بازیکن با تعصب و کم‌حاشیه تیم شهرداری ارومیه که هر موقع در زمین حضور یافت بازی‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت؛ امسال با نظر کواچ برای چندمین بار به تیم ملی دعوت شده است و با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در جمع 22 بازیکن برتر حضور یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار