اینکه آقای خمسه نام شهرهایی همچون جویبار پایتخت کشتی جهان،ساری و خزرآباد، بهشهر و بزرگترین بندر شمال، رامسر عروس شهرهای ایران، چالوس و پارک جنگلی سیسنگان و نام مازندران را نشنیده است را باید در کم اطلاعی آقای بازیگر یا شم مخ زنی ایشان در جذب اسپانسر جستجو کرد.
کد خبر: ۲۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 07 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا خمسه بازیگر نقش پنج‎علی در سریالِ سریالی پایتخت روز گذشته در جشنواره بهارنارنج بابل، دقایقی لب به سخنرانی گشود که بیش ازپیش از محبوبیت خود در بین مازندرانی‎ها کاست.
وی در سالهای گذشته با بازی در این سریال طنز اگرچه معتقد به معرفی مازندران و فرهنگ بومی این استان بود اما منتقدان زیادی به نقد از منفی بافی و تمسخر فرهنگ مردم مازندران توسط خمسه ودوستانش پرداختند.
در نقطه مقابل اما اگرچه برخی هم طرفدار این سریال بودند اما خمسه در سخنرانی اخیر خود در بابل مازندران را برای مردم کشور ناشناخته عنوان کرد! و اینکه تلقی مردم ایران از شمال تنها رشت است نه مازندران!
وی همچنین دانسته یا ندانسته به حواشی مربوط به رقابت و دعوای بابل و ساری و ماجرای جنجالی بهارنارنج ورود کرد تا بتواند از این رهگذر موافقت مسئولان این شهر  و اسپانسرهای بابلی را برای ساخت سری پنجم سریال پایتخت جلب کند.
او در این باره گفت" بابل به قدمت ایران است اما به نحو شایسته روی آن مانور داده نشد و من به عنوان یکی از علاقه‌مندان شهر بابل آماده فعالیت فرهنگی در این شهر هستم.
همه، شمال کشور را به نام رشت می‌شناختند ولی این سریال سبب شد حتی استان‌های دیگر برای معرفی استان خود تقاضا کنند که خانواده بازیگر پایتخت در فیلم آنها حضور داشته باشند.
بابل به سبب تعدد درختان بهار نارنج مرکز بهار نارنج کشور است و این حاصل زحمات کشاورزانی است که دستان آنها بوسیدنی است."
به گزارش تابناک مازندران، حال باید دید سریالی پایتخت میتواند به پایتخت بازگردد و یااینکه مجبور است به دلیل حساب ویژه ای که روی اسپانسرها و طبیعت مازندران باز کرده نام خود را به مازندران تغییر دهد، اما نکته مهم اینکه از همین حالا انتقادات در مورد درفشانی خمسه شکل گرفته است.
و اینکه آقای خمسه نام شهرهایی همچون جویبار پایتخت کشتی جهان، آمل هزار سنگر، بابل مرکز نوابغ ایران، ساری و خزرآباد، بهشهر و بندر امیرآباد بزرگترین بندر شمال کشور، رامسر عروس شهرهای ایران، چالوس و پارک جنگلی سیسنگان، فریدونکنار با تالابها و برنج معروف و خلاصه نام مازندران را نشنیده است را باید در کم اطلاعی آقای بازیگر یا شم مخ زنی ایشان در جذباسپانسر جستجو کرد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار