استاندار گیلان گفت :
وی با اشاره به پیگیری پروژه‌های شهری در سفر دولت، افزود: به دنبال ردیف دار شدن و احیای رودخانه های زرجوب و گوهرورد در زمان حضور ریاست جمهوری هستیم
کد خبر: ۲۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 13 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، محمدعلی نجفی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار رشت با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان گیلان اظهار داشت: نقش محوری و میزبانی شورا و شهرداری در این سفر بسیار حائز اهمیت بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم میزبان خوبی بوده و از این استقبال تجلی مناسبی را  دریافت کنیم.

وی با اشاره به پیگیری پروژه‌های شهری در سفر دولت، افزود: به دنبال ردیف دار شدن و احیای رودخانه های زرجوب و گوهرورد در زمان حضور ریاست جمهوری هستیم.

استاندار گیلان گفت: شورا و شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار باید برنامه ویژه ای تدوین کنند و برای پر رنگ بودن مباحث پسماند و تفکیک از مبداء بیشتر تلاش نکنند.

نجفی فعال نمودن کودآلی را جزء اولویت‌ها برشمرد و تصریح کرد: شهر رشت پیشانی و مایه فخر استان است و جلب رضایت گردشگران باید مد نظر مدیران قرار گیرد، استانداری در کنار شما بوده و قطعاً از مدیریت شهری حمایت می‌کند و باید با اتحاد و همدلی در کنار هم برای رفع دغدغه‌های خودتان همت کنید.

وی با اشاره به این مطلب که اعضای شورا دغدغه کمک به شهروندان را دارند افزود : اندیشه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سبب شد تا اعضای شورا به این عرصه خطیر ورود کنند و باید از این فرصت که بهترین زمان‌ها را به جای اینکه در کنار خانواده باشید صرف ارائه خدمت به شهروندان میکنید، مغتنم بدانید و با دلسوزی به مردم خدمت کنید.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: نوع نگرش ها ممکن است متفاوت باشد اما این موضوع نباید موجب تفرق شما بشود ، از مشارکت مردمی بیشتر بهره مند شوید و بخش  سرانه فضای سبز را پر رنگ تر کنید، افزایش سرانه فضای سبز و همچنین توسعه شهری نیز باید پیگیری شود.

نجفی بر پیگیری درخصوص فضای شهری و زیباسازی مبلمان شهری و همچنین اتخاذ تدابیر مناسب درخصوص لندفیل سراوان و نجات شهروندان ساکن در آن منطقه نیز اشاره نمود و گفت : همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا "س" حکم دکتر ثابت قدم نیز توسط وزیر محترم کشور ابلاغ شد، شهردار رشت باید بداند که تنها نیست و همراهی پانزده عضو شورا را نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه من به شهردار و اعضا این است که ذهنیت مثبت را تقویت نماید و در این خصوص باید از شهردار رشت حمایت‌های لازم به عمل آید.

استاندار گیلان از زحمات کریم سرپرست، سرپرست شهرداری نیز قدردانی کرد و با اشاره به حکم وزیر کشور به شهردار رشت درخصوص عدالت و رسیدگی به مناطق و انضباط مالی و بهره گیری از همه ظرفیت ها  تاکید نمودند : با توجه به تجارب و تخصص دکتر ثابت قدم امید است برای توسعه شهری گام برداریم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار