مرور روزنامه های صبح گیلان؛ دوشنبه
به گزارش تابناک گیلان، روزینامه های صبح دوشنبه استان با اشاره به خواسته ها و مطالبات اقشار مختلف از هیات دولت،به حواشی سفر رییس جمهور...
کد خبر: ۲۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 13 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، روزینامه های صبح دوشنبه استان با اشاره به خواسته ها و مطالبات اقشار مختلف از هیات دولت،به حواشی سفر رییس جمهور به استان را بررسی نموده اند.از طرفی روزنامه گیلان امروز به صحبت های استاندار نیز اشاره کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

​مردم در انتظار خبرهایی خوش در سفر رییس جمهوری به گیلان باشند

به گزارش تابناک گیلان، استاندار گیلان با اشاره به سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در چهارشنبه هفته جاری به استان گفت:رییس جمهوری خبرهای خوشی در این سفر برای مردم دارند.

محمدعلی نجفی در نشست با معاونین، فرمانداران سراسر استان و جمعی از مدیران کل افزود: سفر رییس جمهوری به گیلان، اولویت‌های نقشه راه توسعه استان را به خوبی مشخص می‌کند.

وی اظهار کرد: باتوجه به پیشنهادات ارائه شده از گیلان و بررسی‌های دقیق کار‌شناسی در پیش از سفر رییس جمهوری، دکتر روحانی در دیدار با مردم خبرهای خوشی از رسیدگی به مهم‌ترین مسائل استان را ارائه خواهد داد که تعیین این اولویت‌ها، نقشه راه توسعه استان را در سالیان آینده به خوبی مشخص می‌کند.

استاندار گیلان با اشاره به زمان مناسب سفر دکتر روحانی به گیلان گفت: باید بصورت شبانه روزی تلاش کنیم تا این سفر، بیشترین برکات را برای توسعه استان به همراه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت استقبال پر شور از کاروان تدبیر و امید گفت: پس از بیانیه سوییس، چشم جهانیان به این سفر استانی رییس جمهوری دوخته شده است.

نجفی خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در مراسم استقبال از رییس جمهوری در رشت، بار دیگر پایه‌های قدرت سرمایه اجتماعی نظام اسلامی را به دوستان و دشمنان انقلاب نشان خواهد داد.

استاندار گیلان افزود: مردم گیلان و کشورمان بسیار با هوش هستند و قدر‌شناس خوبی از مسئولان هستند که صادقانه خدمت می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که در این سفر با استقبال مناسب مردم و خبرهای خوش از تصویب مصوبات کلان، همدلی و همزبانی، دولت و ملت بار دیگر نمایش داده شود.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده‌اند.

برنامه سفر رییس جمهور به گیلان

گفتنی است مردم گیلان ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه جاری با رئیس جمهوری در ورزشگاه شهید عضدی رشت دیدار می‌کنند.

رئیس جمهور روز چهارشنبه با هیئت همراه وارد گیلان می‌شود و در این سفر با علما، نخبگان و مردم دیدار می‌کند.

برگزاری نشست توسعه گیلان با سرمایه‌گذاران و حضور در شورای اداری این استان است.

وزرا نیز به عنوان رئیس جمهور به دیگر شهرستان‌های استان سفر می‌کنند ودر سفر هیئت دولت به گیلان موضوعات مختلفی مانند راه‌آهن، و ادامه آن تا انزلی و آستارا، ۱۱ کیلومتر آزاد راه و تعدادی دیگر از پروژه‌های مهم این استان پیگیری می‌شود. 


مردم در انتظار خبر هایی خوش در سفر رییس جمهور باشند
مردم در انتظار خبر هایی خوش در سفر رییس جمهور باشند

مردم در انتظار خبر هایی خوش در سفر رییس جمهور باشند

مردم در انتظار خبر هایی خوش در سفر رییس جمهور باشند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدي
|
GERMANY
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
آقايون محترم مسئول سايت
خواهش ميكنم نظرمن روبه اطلاع نمايندگان برسونين.فرصت طلايي حاضرروباتشتت خواسته ها ازدست ندين.همگي باهم فقط دوچيز بخواهيد. راه آهن‏‏ راه آهن-سايت نفت سايت نفت. به شرفم قسم همه مشكلات ديگه روهم حل ميكنه.توروخدا يكصدا بشيد.خواهشا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار