یک عضو شورا گفت: متاسفانه در رادیو جوان به ماجرای ضرب و شتم شهردار از سوی این عضو شورا به شکلی کامل پرداخته شده است و این به نوعی باعث شرمندگی برای ما و اردبیل شده است و ما نوعی در حوزه اخلاق بازنده شدیم.
کد خبر: ۲۱۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 19 April 2016

در نشست اعضای شورای شهر اردبیل، رئیس شورای استان اردبیل اظهار کرد: ماجرای حمله به شهردار اردبیل مایه شرم و آبروریزی است و موجب سلب آرامش و امنیت از فضای عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل شده است.

رحیم آقازاده افزود: این درگیری موضوعی است که افکار عمومی را نگران و دچار تشویش و تشکیک کرده است چون در چند روز گذشته مردم بارها به صورت مکرر این پرسش را مطرح کرده‌اند که منتخب آنها در شورا چرا رفتاری چنین توهین‌آمیز را مرتکب شده و بدون توجه به خواسته‌های مردم، فقط درگیری و برهم زدن آرامش شورا و شهرداری را در دستور کار خود قرار داده و شهرداری را که خود او به عنوان عضو شورا انتخاب کرده را مورد حمله قرار داده است.

وی با بیان اینکه اینگونه رفتارها با عقل و منطق همخوانی ندارد، گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در محضر امام جمعه و استاندار اردبیل هم این موضوع مطرح شد که واکنش آنها نسبت به موضوع تقبیح آن بود.

آقازاده ادامه داد: با توجه به سوابق، این گونه رفتار از سوی این عضو شورا چالش جدیدی نیست به طوری که او جایگاه شورا را به عنوان یک پارلمان محلی بارها با ایجاد درگیری و تنش و فحاشی مختل کرده است و این موضوع و رفتار قابل قبول نیست و به نوعی برای اعضای شورا هم آزاردهنده است و برای اردبیل در مقایسه با سایر استان‌ها موجب حقارت هم شده است.

وی افزود: متاسفانه در رادیو جوان به ماجرای ضرب و شتم شهردار از سوی این عضو شورا به شکلی کامل پرداخته شده است و این به نوعی باعث شرمندگی برای ما و اردبیل شده است و ما نوعی در حوزه اخلاق بازنده شدیم.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در آستانه فصل کاری شهرداری گفت: حمله به شهردار در فصل کاری باعث مختل شدن کارهای شهرداری سازمان‌ها شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
اردبیل شهر مهربانی هاهاهاهاها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار