فرماندار ایوان با این تاکید که برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان همچون دور نخست در مرحله دوم انتخابات نیز از جانبداری برای اشخاص و گروه های خاص پرهیز کنند گفت:همدلی، صداقت و قانون ملاک عمل مجربان انتخابات است .
کد خبر: ۲۱۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 19 April 2016

فرماندار ایوان با این تاکید که برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان همچون دور نخست در مرحله دوم انتخابات نیز از جانبداری برای اشخاص و گروه های خاص پرهیز کنند گفت:همدلی، صداقت و قانون ملاک عمل مجربان انتخابات است .


به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی روز سه شنبه در نخستین نشست شورای اداری سال جاری شهرستان ایوان اظهار کرد: انتخابات دور اول به خوبی برگزار شد و با توجه به انتخابات پیش رو ملاک اصلی ما عمل به قانون است و باید با تلاش فراوان شعار های میزان رای ملت است و حق الناس بودن رای مردم در انتخابات را محقق کنیم.
وی از انتخابات به عنوان سرمایه گذاری مردمی در جهت تداوم آرمان های انقلاب نام برد و گفت: همه ما موظف هستیم در برگزاری انتخابات با شکوه مشارکت و حضوری پرشور و منسجم داشته باشیم، بدون شک هر جا همدلی، صداقت و قانون ملاک عمل باشد و سلیقه ای عمل نشود هیچ حاشیه و اختلافی به وجود نخواهد آمد.
بسطامی در ادامه گفت: شعار امسال رهبر انقلاب در راستای برنامه ها وشعار سال گذشته است که باید همه مسئولان با وحدت کلمه و انسجام در راستای تحقق این شعار گام بردارند و عزم دولت بر این است که این شعار را عملی کند.
وی یادآور شد: مسئولان در همه بخش ها و حوزه ها بعد از اجرای دور دوم انتخابات پیش رو موضوع اقتصاد مقاومتی را باید به عنوان یک مبحث اصلی عملی برای استفاده از توانمندی های شهرستان عملیاتی در اولویت قرار دهند.
فرماندار ایوان با اشاره به سیاست های داخلی و خارجی دولتمردان و مسئولان ارشد ایران افزود: در ابتدای شکل گیری دولت تدبیر و امید شخص رئیس جمهور شعار ها و وعده هایی چون به سرانجام رساندن بحث هسته ای به مردم داد که با درایت و عقلانیت دولت و تیم مذاکره کننده، توانست این مشکل و معضل را از سر راه کشور بردارد.
وی یادآورشد: بحث هسته ای یک چالش عظیم و یک قدرت چانه زنی بسیار قوی و دپیلماسی همراه با ظرافت را می طلبید که دولت با انتخاب یک تیم کارشناسی مجرب و کارکشته توانست به راه های برون رفت از آن دست یابد که از این پیروزی باید به عنوان دستاورد دولت یاد کرد چرا که بخشی عظیمی از تحریم ها به واسطه این موضوع برداشته شد.
بسطامی گفت: برخی رسانه ها و تریبون های رسمی با نادیده گرفتن خدمات و اقدامات دولت می گویند در بحث هسته ای چیزی عاید کشور نشده و دولت در برنامه و شعار خود موفق عمل نکرده است.
وی افزود: در این خصوص باید گفت مردم همه مسایل را رصد و درک می کنند و به موفقیت های دست یافته تیم مذاکره کننده هسته ای آگاه هستند و نمونه اعتماد مردم به دولت حضور موثر و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته بود چرا که آنچه انتظار نمی رفت خلق شد و این خود نشانده این است که مردم با رضایت مندی خاطر طرفدار سیاست ها و اقدامات دولت دهم هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از دستگاه های اجرای این شهرستان در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته موانع و مشکلاتی وجود داشت که نتواستیم برنامه های حوزه شهرستان را به طور مطلوب و مد نظر انجام دهیم که یکی از این موانع عدم تحخصیص بخشی از اعتبارات پارسال بود.
بسطامی در پایان ابراز امیدواری کرد: در ماه های پایانی سال مالی این اعتبارات به شهرستان وصول شود تا برای تکمیل پروژه های موجود در شهرستان هزینه شود و البته در سال گذشته پروژه های مهمی همچون سد کنگیر و آب شرب شهرستان به بهره برداری رسیده و تمام تلاش ما در سال جاری تکمیل طرح های نیمه تمام و تعطیل در حوزه های مختلف است.
این نشست با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن نشست های فرمانداری ایوان برگزار شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار