مهدی جعفری در املش با بیان اینکه حذف و اضافه دریافت یارانه نقدی بر اساس رأی کمیسیون خاص در فرمانداری اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این دستورالعمل دارای 6 بند است که فرد متقاضی یکی از این شرایط را باید احراز کند.
کد خبر: ۲۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 11 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهدی جعفری در املش با بیان اینکه حذف و اضافه دریافت یارانه نقدی بر اساس رأی کمیسیون خاص در فرمانداری اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این دستورالعمل دارای 6 بند است که فرد متقاضی یکی از این شرایط را باید احراز کند.

وی با اشاره به خانواره‌هایی که از ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی بازمانده‌اند، افزود:ثبت‌نام خانوارهای جدید برای دریافت یارانه  تا این لحظه به فرمانداری ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ این بخشنامه را اجرایی می‌کنیم.

فرماندار املش با بیان اینکه در صورت تولد فرزند، طلاق و ازدواج، یارانه افراد حذف و اضاف می‌شود، گفت: این کار به صورت روال عادی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نداریم.

با عنایت به تکلیف مصرح در بند "د" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور, دولت موظف است از فروردین ماه سال 1394، امکان ثبت‌نام کلیه کسانی را که موفق به ثبت‌نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده‌اند در فرمانداری‌های شهرستان‌ها فراهم نموده و از ماه بعد از ثبت‌نام، نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام نماید.

همچنین بر اساس تکلیف مصرح در بند "ح" تبصره 20قانون بودجه سال 94 کل کشور، دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند. خانوارهای پردرآمد به‌تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد تعیین می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار