وی با بیان اینکه پس از تائید فرمانداری، مصوبه شورا به وزارت کشور ارسال شد، افزود: براساس قانون وزارت کشور مسئول صدور حکم شهرداران کلانشهرهای کشور است.
کد خبر: ۲۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 11 April 2015
فرماندار رشت با بیان اینکه صدور حکم شهردار جدید رشت روال عادی را طی می‌کند، گفت: مراسم معارفه شهردار جدید رشت به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک گیلان،سید عیسی مهدوی با اشاره به انتصاب شهردار جدید این شهر، اظهار داشت: شورای اسلامی در مدت معین و قانونی محمدعلی ثابت‌قدم را به عنوان شهردار جدید رشت انتخاب کرده بود که مصوبه شورا به تائید فرمانداری رسید.

وی با بیان اینکه پس از تائید فرمانداری، مصوبه شورا به وزارت کشور ارسال شد، افزود: براساس قانون وزارت کشور مسئول صدور حکم شهرداران کلانشهرهای کشور است.

فرماندار رشت با اشاره به تعطیلات نوروزی، گفت: تاخیری در صدور حکم شهردار رشت به وجود نیامده و مراحل صدور حکم روال عادی خود را طی می‌کند و با رایزنی‌هایی که با وزارت کشور انجام شده مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مهدوی خاطرنشان کرد: حکم شهردار جدید رشت صادر و به زودی مراسم معارفه محمدعلی ثابت‌قدم انجام می‌گیرد و رایزنی‌ها در مرحله نهایی است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی برای صدور حکم شهردار جدید رشت وجود ندارد، تصریح کرد: معارفه به‌زودی برگزار می‌شود که زمان دقیق آن پس از مرحله نهایی اعلام می‌شود.

فرماندار رشت با تاکید براینکه تسریع در صدور حکم شهردار رشت و تعیین تکلیف سمت شهرداری به مدیریت بزرگترین کلانشهر شمال کشور کمک شایانی می‌کند، اظهار داشت: استانداری گیلان و فرمانداری رشت در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام داده است.

به گزارش تسنیم، سید محمدعلی ثابت‌قدم 12 بهمن ماه 93 با رای اعضای شورای شهر رشت به عنوان شهردار جدید رشت انتخاب شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار