ذاکری در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: چاف و چمخاله یکی از شهرهای زیبا و توریستی گیلان بوده که در ۱۰ کیلومتری شرق لنگرود و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های شهر چاف و چمخاله استقرار بخش زیادی از آن در کنار ساحل دریا است که به آن جلوه‌ای خاص بخشیده و موجب شده تا به عنوان دومین قطب گردشگری گیلان پس از انزلی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.
کد خبر: ۲۱۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 18 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: چاف و چمخاله یکی از شهرهای زیبا و توریستی گیلان بوده که در ۱۰ کیلومتری شرق لنگرود  و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های شهر چاف و چمخاله استقرار بخش زیادی از آن در کنار ساحل دریا است که به آن جلوه‌ای خاص بخشیده و موجب شده تا به عنوان دومین قطب گردشگری گیلان پس از انزلی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

به گزارش تابناک گیلان، متاسفانه این منطقه ساحلی و توریستی که همه ساله با ورود موجی از مسافران در ایام مختلف همراه است فاقد یک کتابخانه و محلی برای مطالعه مردمان این منطقه و مسافران می باشد.

رضا همام ذاکری ، در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: 3 سالی می شود که زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه چاف و چمخاله مشخص و در اختیار اداره کل کتابخانه های گیلان قرار گرفته است.






شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: در این 3 سالی که گذشت ، متاسفانه تنها برقراری جلسات را داشته ایم و در عمل هیچ اتفاق مثبتی را شاهد نبوده ایم.

وی افزود: این کم کاری و بی توجهی درحالی است که در تمامی جلسات مشترک با اداره کل کتابخانه ها به همکاری جدی خود جهت انجام این پروژه اشاره داشتیم.

ذاکری با انتقاد از عملکرد دستگاه های مربوطه عنوان کرد: چگونه می شود دومین قطب گردشگری استان یک کتابخانه نداشته باشد و هیچ خشتی روی خشت گذاشته نشد و حتی اداره کل کتابخانه های گیلان به دنبال تحویل زمین هم نرفته و تنها جلسه می گذارد!

شهردار چاف و چمخاله با اظهار تاسف از کم کاری های صورت گرفته تصریح کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تاکید استاندار محترم جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، میبینیم که دومین قطب گردشگری گیلان ، که همواره مهد فرهنگ و ادب بوده فاقد کوچکترین امکانات برای مطالعه است.

ذاکری در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ عزمی از سوی اداره کل کتابخانه های گیلان وجود ندارد و در این مدت هیچ حرکتی از مدیرکل ندیده ام.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار