شهردار لاهیجان:
برای ایجاد و ساماندهی طرح ساحل شهری در حال مذاکره با معاون استاندار هستیم. پروژه خانه کشتی لاهیجان برای احداث به مناقصه می‌رود.
کد خبر: ۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 11 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، سعید آگشته صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های این شهر با اشاره به برنامه‌های سال جاری برای توسعه بیشتر لاهیجان گفت: امسال پروژه‌های زیرسازی و فرش کوچه‌های بافت قدیم شهر و پیاده‌روسازی میدان سردار جنگل لاهیجان اجرایی می‌شود.

وی احداث پل مالک اشتر، ساخت پل فرهنگیان و ایجاد پیست دوچرخه‌سواری پارک آبعلی را از دیگر پروژه‌های عمرانی لاهیجان در سال جاری برشمرد.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه تمام پروژه‌های مذکور امسال آغاز می‌شود، تصریح کرد: بیشتر آنها تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد و ساماندهی طرح ساحل شهری در حال مذاکره با معاون استاندار هستیم، گفت: پروژه خانه کشتی لاهیجان برای احداث به مناقصه می‌رود.

آگشته ایجاد فضای ورزشی محله‌ها، احداث طرح توریستی باغ کاشف‌السطنه، ساخت حوضچه و تصفیه شیرابه زباله را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باغ کاشف‌السطنه یکی از مهم‌ترین و زیباترین پارک‌های شهر لاهیجان است، خاطرنشان کرد: این پروژه همزمان با فصل گردشگری افتتاح می‌شود.

شهردار لاهیجان ایجاد فضای ورزشی، احداث نمازخانه در حاشیه استخر، طرح مطالعاتی اکو موزه لاهیجان، تکمیل بازار و پارکینگ عاقلیه و ... را از دیگر برنامه‌های این نهاد در سال جاری عنوان کرد.

وی یادآور شد: احداث پارک جانبازان، ساخت پارک کشاورز و ایجاد کافی‌شاپ، پارک هنر، چمن مصنوعی و نیز تکمیل پارک جنگلی خیابان شیخ زاهد و ... از دیگر برنامه‌های شهرداری لاهیجان در سال جاری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
باسلام لطفاًبه آقای شهردار بگویید احداث پارک جانبازان پیشکش پارک فعلی جانبازان رو به بهانه ی خانه ی کشتی تخریب نکنید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
باسلام لطفاً به آقای شهرذار بگویید احداث پارک جانبازان پیشکش پارک فعلی جانبازان رو خراب نکنید به بهانه ی خانه ی کشتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار