فرمانده پلیس راه گیلان:
رانندگان در شرایط بارانی و لغزندگی سطح جاده‌ها باید فاصله‌ی طولی را رعایت کنند و به قوانین احترام بگذارند.
کد خبر: ۲۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 11 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای گیلان باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بارندگی هوا موجب لغزندگی سطح معابر شده است، افزود: رانندگان در شرایط بارانی و لغزندگی سطح جاده‌ها باید فاصله‌ی طولی را رعایت کنند و به قوانین احترام بگذارند.

فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه سهم عابران پیاده و موتورسواران در تصادفات رانندگی را بالا خواند و تصریح کرد: استفاده نکردن از کلاه ایمنی بیشترین عامل مرگ و میر موتورسواران به هنگام تصادفات است.

وی از وقوع یک حادثه مرگ‌بار موتورسیکلت سوار در یکی از جاده‌های گیلان خبر داد و گفت: این جوان موتورسوار بر اثر بی‌احتیاطی در عدم استفاده از کلاه ایمنی در تصادف با یک دستگاه خودرو جان خود را از دست داد.

رستگار با تاکید بر اینکه استفاده از کلاه ایمنی به نفع راکبان موتورسیکلت است، خاطرنشان کرد: در فصل بهار استفاده از موتور در بین جوانان رواج بیشتری دارد بنابراین برای حفظ سلامتی خود باید از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی دقت موتورسواران در هنگام راندن موتور را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: آمار تصادفات مرگبار موتورسیکلت به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی بالاست و رعایت این مسئله مهم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار