مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان سمنان از برگزاری همایش ائمه جمعه استان همزمان با آخرین پنج شنبه فروردین ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 12 April 2016

محمدحسن پیرچه ضمن اشاره به کیفیت برگزاری همایش ائمه جمعه استان سمنان در دامغان، توضیح داد: گردهمایی علما و روحانیان استان که به صورت فصلی و با تعیین سرفصل های متنوع از مسائل روز کشور و حوزه برگزار می شود همزمان با بیست و ششم فروردین ماه جاری، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه هم اکنون نمازجمعه در ۱۸نقطه با حضور مردم مومن و خداجوی استان سمنان برگزار می شود، افزود: همچنین ۶۰۰نفر به صورت افتخاری در ستادهای نماز جمعه استان همکاری دارند.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به لزوم تکمیل دفاتر نمازجمعه در شهرستان های استان، گفت: برای این مهم یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار جذب شده است.

پیرچه افزود: در حال حاضر ۱۰ پروژه مصلی سازی در دست ساخت داریم که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه ها جذب و برای تکمیل نهایی آنها به ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار