امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جمع مداحان ، شاعران و نیز بانوان ایران اسلامی اظهار کرد: طبق اظهار نظر مسوولان در مذاکرات لوزان، راه حل هایی برای برطرف کردن مشکلات پیش بینی شده است.
کد خبر: ۲۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 10 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: امید داریم حضور رییس جمهوری و هیات دولت در 26 فروردین برکات زیادی را برای استان گیلان به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه استقبال درخوری باید از رییس جمهوری و کابینه هیات دولت به عمل آید ، اضافه کرد: به یقین استقبال مردم از سفر هیات دولت در پیشرفت و توسعه این شهرستان مرزی بسیار موثر خواهد بود.

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جمع مداحان ، شاعران و نیز بانوان ایران اسلامی اظهار کرد: طبق اظهار نظر مسوولان در مذاکرات لوزان، راه حل هایی برای برطرف کردن مشکلات پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: دولتمردان همچون گذشته باید با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبری آگاهانه در تدوین توافقنامه همت کنند تا کوچکترین اجحافی در زمینه حقوق مسلم هسته ای مردم ایران صورت نگیرد.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری و نیز رییس جمهوری ، خواسته ملت ایران از دولتمردان آمریکا و کشورهای اروپایی برداشته شدن یکجای همه تحریم های وضع شده است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه منوط کردن رفع مشکلات اقتصادی به مذاکرات هسته ای چندان مطلوب نیست ، گفت: همه مردم و مسوولان باید برای اجرایی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی و تحقق این سیاست ها تلاش کنند.

حجت الاسلام حافظ نیا اقدامات اخیر عربستان در منطقه را نسنجیده و خارج از عرف خواند و افزود: برگرداندن هواپیمای زائران ایرانی و ادامه نسل کشی و حمله هوایی به یمن و تخریب زیرساخت ها ، بیمارستان ها و منازل نمونه هایی از این اقدامات سخیف عربستان و آل سعود است.

وی بیان کرد: حمله عربستان به یمن جنگ نیابتی از طرف صهیونیست ها و رژیم غاصب اسرائیل است.

وی عاقبت عربستان را در این جنگ شکست خواند و اضافه کرد: انصارالله و ارتش یمن با اتحاد و همراهی گروه های مردمی در نهایت شکست را برای عربستان و آل سعود به ارمغان می آورند.

امام جمعه آستارا با تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و نیز سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) گفت: زندگی ما با آرمان های حقیقی زندگی حضرت فاطمه(س) فاصله دارد که باید تلاش کنیم با الگو قرار دادن راه و سیره حضرت زهرا(س) به خوشبختی حقیقی دست یابیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار