سرپرست مرکز آموزش فنی‌و‍‌حرفه‌ای فریدونکنار
سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای فریدونکنار از ارائه خدمات آرایشی و پیرایشی رایگان به معلولان و سالمندان مرکز توانبخشی شهید فیاض‌بخش مازندران خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 06 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، ایمان حسن‌زاده اندی اظهار کرد: در سال نو برای ارائه خدمتی نو با رویکرد همدلی نو از مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان فریدونکنار برای مرکز توانبخشی معلولان جسمی حرکتی شهید فیاض‌بخش مازندران برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مرکز توانبخشی معلولان جسمی حرکتی شهید فیاض‌بخش مازندران در شهر سرخرود واقع شده است، افزود: با همکاری کادر آموزشگاه‌های آزاد مراقبت و زیبایی شهرستان فریدونکنار همه خدمات آرایشی و پیرایشی مورد نیاز معلولین و سالمندان در مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی و حرکتی و سالمندان شهید فیاض‌بخش سرخرود رایگان انجام می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای فریدونکنار با تقدیر و تشکر از مدیریت، پرستاران و پرسنل این مرکز توانبخشی بر آمادگی همه جانبه فنی‌وحرفه‌ای فریدونکنار در ارائه هرگونه آموزش درخواستی مرکز نجات‌بخش تاکید کرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه آموزشگاه چهره‌پردازان فریدونکنار زحمت این کار انسان دوستانه را متقبل شد، ادامه داد: انتظار می‌رود خیران منطقه برای حمایت از معلولان پیشتاز باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیشبرد اهداف فرهنگی در همین راستا بسیار مهم بوده و لازم است که اقشار مختلف مردم و مسئولان نیز در این امور با دقت و جدیت ورود داشته باشند.

حسن‌زاده بیان کرد: مهم‌ترین اهداف ما در این راستا حفظ کرامت انسانی برای تحکیم کیان خانواده با توجه به وضعیت سخت و دشوار خانواده‌های معلولان ذهنی و همچنین فراهم کردن بهداشت روانی خانواده‌ها و جامعه از طریق نگهداری و توانبخشی این معلولان است.

سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان فریدونکنار افزود: همه باید برای تحقق اهدافی چون خدمات حمایتی و توانبخشی همچون خدمات پزشکی، روان‌پزشکی و توانبخشی از جمله روان‌شناسی، کاردرمانی و گفتار درمانی، آموزش حرفه‌ای از قبیل عروسک‌سازی، کوبلن دوزی، گلدوزی، تی‌بافی، قلاب‌بافی، پولک‌دوزی و هویه‌کاری، آموزش ویژه کم‌توانان ذهنی و همچنین آموزش ویژه کم‌توانان ذهنی برنامه‌ریزی و اقدامات جدی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار