فرماندار سرخه:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار شهرستان سرخه گفت: آمادگی کامل برای استقبال پرشور از رئیس‌جمهوری در استان سمنان وجود دارد.
کد خبر: ۲۰۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 06 April 2016

صبح امروز نخستین جلسه شورای اداری شهرستان سرخه در سال 95 با حضور فرماندار، بخشدار، شهردار و مدیران ادارات شهرستان سرخه با موضوع سفر رئیس‌جمهوری و هیأت وزیران به استان سمنان در سالن فرهنگسرای باران این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود نطنزی، امام جمعه موقت شهر سرخه در این جلسه به بیان مباحث اخلاق اداری پرداخت و افزود: همان‌طور که طبیعت، لباس خود را تعویض کرده و جهان هستی دچار دگرگونی و انقلاب شده، در ما نیز باید انقلاب درونی و اداری شکل گیرد.

وی تصریح کرد: باید سعی کنیم در سال جدید نکات منفی خود را در خود کاهش دهیم و با نشاط و شادابی بیشتر سال 95 را آغاز کنیم.

در ادامه فرمانده انتظامی، مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه به بیان گزارش عملکرد خدمات سفر نوروزی خود پرداختند.

رضا کرمی، فرماندار شهرستان سرخه نیز در این نشست ضمن اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری به همراه هیأت وزیران به استان سمنان افزود: با پیگیری‌های مجدانه استاندار سمنان، تمام کمیته‌ها، عوامل اجرایی و ستادهای مردمی استقبال در استان سمنان فعال شده و آمادگی کامل برای استقبال پرشور از فرزند برومند استان سمنان و شهرستان سرخه وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار