رئیس پلیس‌راه گیلان:
شرایط برای تردد خودروها در جاده‌های گیلان مهیا است و رانندگان باید برای جلوگیری از حوادث احتمالی به رعایت مقررات و قوانین تردد و ایمنی توجه داشته باشند.
کد خبر: ۲۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 09 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار صبح امروز در جریان بازدید از جاده‌های این شهرستان با اشاره به اینکه تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است، گفت: محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان نداریم.

وی ادامه داد: شرایط برای تردد خودروها در جاده‌های گیلان مهیا است و رانندگان باید برای جلوگیری از حوادث احتمالی به رعایت مقررات و قوانین تردد و ایمنی توجه داشته باشند.

رستگار از کشته شدن هشت نفر در پنج حادثه مختلف در گیلان خبر داد و اضافه کرد: روز گذشته چهار نفر در دو حادثه رانندگی کشته شدند.

رئیس پلیس‌راه گیلان وقوع تصادف را فرایندی پیچیده و ادامه‌دار خواند.

وی بی‌توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی را حادثه‌ساز عنوان کرد و گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و توجه نداشتن به جلو موجب برخورد با دو عابر پیاده و کشته شدن این عابران شده است.

رستگار با بیان اینکه پدر و فرزندی در حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: روز گذشته جوانی با دوست خود به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس‌راه گیلان به اطلاع‌رسانی گسترده از طریق رسانه‌ها در مورد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: کارشناسان راهنمایی و رانندگی آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از رانندگان چشم خود را روی واقعیت‌ها می‌بندند، خاطرنشان کرد: برخی از رانندگان توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی ندارند و تخطی از مقررات موجب حادثه می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار