رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد:
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد با بيان اينكه سال ۹۴، سخت‌ترين سال پس از انقلاب بلحاظ اعتباري بود، اظهار اميدواري كرد تا در سال ۹۵ با بهبود اعتبارات، بتوان حجم قابل توجهي از پروژه‌هاي نيمه تمام را به اتمام رساند.
کد خبر: ۲۰۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 06 April 2016

به گزارش تابناک یزد،حميدرضا نصيري‌زاده باحضور در دفتر نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، با بيان اينكه اعتبارات كم نظيري در سفر كاروان تدبير و اميد به يزد اختصاص داده شده است، گفت: بيشترين اعتبار مربوط به دو خطه كردن راه آهن بافق - اصفهان در محدوده استان يزد است و پس از آن طرح‌هاي كشاورزي با هدف مديريت مصرف آّب مورد توجه قرار گرفته است.

رئيس سازمان مديريت همچنين از اختصاص ۴۰۰ ميليون يورو تسهيلات صندوق توسعه ملي بمنظور اجراي خط انتقال آب خليج فارس به يزد خبر داد و اظهار اميدواري كرد تا با مشاركت بخش خصوص اين طرح عظيم ملي روند اجرايي به خود بگيرد.

آيت ا... ناصري در اين ديدار با تبريك سال نو و آرزوي توفيق براي مديران بمنظور خدمت هرچه بيشتر به مردم، بر اهميت جذب كامل و سريع اعتبارات سفر رئيس جمهوري به يزد تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه مسئله آب بايد بطور ويژه پيگيري شود، خواستار همگرايي همه مسئولان در پيگيري و تحقق اين امر شد.

آيت ا... ناصري همچين از سازمان مديريت و برنامه ريزي خواست تا در جذب اعتبارات فرهنگي ‌‌نهايت تلاش خود را بكار گيرد.

امام جمعه يزد در ادامه سخنان خود اشاره‌اي به طرح‌هاي مورد نظر خود نظير مصلا و ميدان بزرگ شهر يزد داشت و پيشنهاد جابجايي خط راه آهن درون شهر را مطرح نمود.

آيت ا... ناصري گفت: پيشنهاد بنده در اين خصوص اين است تا خط راه آهن به مانند مترو به زير زمين منتقل شود، كه در نتيجه زمين‌هاي بسياري در شهر با اين انتقال خط، آزاد خواهد شد.

امام جمعه يزد افزود: خط راه آهن، شهر را به دو بخش تقسيم كرده كه با اينجابجايي، در بخش قابل توجهي از شهر، رونق ايجاد خواهد شد.

وي با بيان اينكه مسئولان طرح‌هاي عمراني جديد عام المنفعه را در شهر يزد دنبال كنند، گفت: شهر به طرح‌هايي نياز دارد كه نگاه به يزد را متحول كند.

امام جمعه يزد در پايان، بر حفظ بافت تاريخي و ميراث فرهنگي يزد تاكيد كرد. وي ابراز اميدواري كرد تا سازمان مديريت نقش هدايت‌گري خود را در مسائل مهم استان ايفا كند و با پيگيري طرح‌هاي بزرگ و عظيم، افق جديدي براي يزد در نظر گرفته شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار