نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مسئله آب استان بايد بطور ويژه پيگيري شود و براي تحقق ان به همگرايي همه مسئولان و پيگيري آنها نياز است .
کد خبر: ۲۰۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 06 April 2016

به گزارش تابناک یزد،آيت الله محمد رضا ناصري در ديدار مسئولان اين سازمان با تبريك سال نو افزود: خدمت هرچه بيشتر به مردم و جذب كامل و سريع اعتبارات سفر رئيس جمهوري به يزد بايد جدي گرفته شود .

وي ادامه داد: سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد بايد با جديت در جذب اعتبارات فرهنگي ‌‌نهايت تلاش خود را بكار گيرد كه مسئله بسيار مهم و اساسي است .
امام جمعه يزد در ادامه سخنان خود اشاره‌اي به طرح‌هاي مورد نظر خود نظير مصلا و ميدان بزرگ شهر يزد داشت و پيشنهاد جابجايي خط راه آهن درون شهر را مطرح نمود.
ناصري گفت: پيشنهاد بنده در اين خصوص اين است تا خط راه آهن به مانند مترو به زير زمين منتقل شود كه در نتيجه زمين‌هاي بسياري در شهر با اين انتقال خط، آزاد خواهد شد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد افزود: خط راه آهن شهر را به دو بخش تقسيم كرده كه با اين جابجايي در بخش قابل توجهي از شهر رونق ايجاد خواهد شد.
ناصري با بيان اينكه مسئولان طرح‌هاي عمراني جديد عام المنفعه را در شهر يزد دنبال كنند گفت: شهر به طرح‌هايي نياز دارد كه نگاه به يزد را متحول كند.
امام جمعه يزد در پايان بر حفظ بافت تاريخي و ميراث فرهنگي يزد تاكيد كرد و ابراز اميدواري نمود تا سازمان مديريت نقش هدايت‌گري خود را در مسائل مهم استان ايفا كند و با پيگيري طرح‌هاي بزرگ و عظيم افق جديدي براي يزد در نظر گرفته شود.
همچنين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد نيز در اين ديدار با بيان اينكه سال 94، سخت‌ترين سال پس از انقلاب به لحاظ اعتباري بود اظهار اميدواري كرد تا در سال 95 با بهبود اعتبارات بتوان حجم قابل توجهي از پروژه‌هاي نيمه تمام را به اتمام رساند.
حميدرضا نصيري‌زاده در ادامه با بيان اينكه اعتبارات كم نظيري در سفر كاروان تدبير و اميد به يزد اختصاص داده شده است گفت: بيشترين اعتبار مربوط به دو خطه كردن راه آهن بافق ، اصفهان در محدوده استان يزد است و پس از آن طرح‌هاي كشاورزي با هدف مديريت مصرف آب مورد توجه قرار گرفته است.
رئيس سازمان مديريت همچنين از اختصاص 400 ميليون يورو تسهيلات صندوق توسعه ملي بمنظور اجراي خط انتقال آب خليج فارس به يزد خبر داد و اظهار اميدواري كرد تا با مشاركت بخش خصوص اين طرح عظيم ملي روند اجرايي به خود بگيرد.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر در مركز جغرافيايي ايران قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار