همانطور که مقامات قضایی زاهدان گفتند، موضوع صحت ندارد. همچنین دادستان زاهدان به دلیل این ادعا از خانم مولاوردی شکایت کرده که موضوع رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 05 April 2016
به گزارش تابناک - البرز: در شانزدهم اسفند ماه سال گذشته و در نود و سومین نشست خبری سخنگوی قوه‌قضائیه محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر اظهارات مولاوردی در مورد اعدام اهالی یک روستا به جرم مواد مخدر، گفت: چنین ادعایی از سوی ایشان نقل قول شده و اگر چنین حرفی گفته باشند، همانطور که مقامات قضایی زاهدان گفتند، موضوع صحت ندارد. همچنین دادستان زاهدان به دلیل این ادعا از خانم مولاوردی شکایت کرده که موضوع رسیدگی می‌شود.
حال امروز معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده آخرین وضعیت پرونده شکایت دستگاه قضا در استان سیستان و بلوچستان از خود را تشریح کرد.
شهین‌دخت مولاوردی که امروز برای حضور در همایش پیشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي مربوط به زنان میهمان استان البرز بود، در پایان همایش به پرسش‌های خبرنگاران البرزی پاسخ گفت و درباره شکایت دستگاه قضایی به واسطه اظهار نظر اخیر وی توضیحاتی را ارائه داد.
وی اظهار داشت: دادگستری استان سیستان و بلوچستان شکایتی را مطرح کرده و با توجه به اینکه این شکایت از معاون رئیس جمهوری است، معاونت حقوقی ریاست جمهوری موضوع را پیگیری می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال آماده کردن متن دفاعیه‌ای است.
مولاوردی در پایان گفت: به طور قطع با هماهنگی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در برابر اتهامات دفاع خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار