رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای، بیستم فروردین ماه از شبکه 3 سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 05 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالمجید مرادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش و اهمیت ورزش همگانی، خصوصا پیاده‌روی، در سال 95 که مزین است به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"، همایش بزرگی برای سومین بار جمعه 20 فروردین ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم خانوادگی با پخش مستقیم از برنامه نشاط شبکه سه سیما، ساعت 7 صبح از محل گلزار شهدا تا پارک دولت جنب فرمانداری، برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: تمامی برنامه‌ریزی برای برگزاری این همایش در سواحل زیبای مکران شهرستان جاسک مهیا شده که در این خصوص هدایای نفیسی هم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نهادهای مختلفی مانند فرمانداری، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، منطقه دوم دریایی ولایت، سپاه، دانشگاه آزاد و پیام نور ما را کمک خواهند کرد، اظهار داشت: قرعه‌کشی بزرگ با اهدای چندین دوچرخه، هدیه کارت، لوازم خانگی، گوشی همراه، تبلت، جوایز نقدی و... از مهمترین برنامه‌های پایانی این پیاده‌روی خانوادگی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار