نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشور پاکستان باید دست از حمایت از تروریست‌ها و گروه‌های منافق بردارد زیرا آنها سعی دارند به روابط دو کشور ایران و پاکستان لطمه بزنند.
کد خبر: ۲۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 08 April 2015

 به گزارش فارس، منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: حادثه‌ای که بار دیگر در مرز جمهوری اسلامی ایران با کشور پاکستان رخ داد و منجر به شهادت تعدادی از مرزبانان غیور ایران اسلامی شد مایه تاسف و نگرانی است چرا که ما تروریست‌های وارد شده از کشور پاکستان را به دلیل قصور و کوتاهی مرزبانان پاکستان مقصر می‌دانیم و بر این باوریم که باید در این زمینه تدابیر خاص و هدف‌گذاری مشخص در حل مشکلات و موانع انجام شود.

وی افزود: بارها شاهد بروز این اتفاق در مرز ایران و پاکستان بودیم که جمهوری اسلامی ایران از کشور دوست و همسایه پاکستان خواسته تا اجازه ندهد از داخل این کشور تروریست‌ها وارد ایران شده و یا قاچاقچیان بخواهند تحرکی را انجام دهند اما حادثه دیروز نشان داد که کشور پاکستان هنوز به تعهدات خود به صورت ملی و منطقه‌ای عمل نمی‌کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از مسئولان کشور پاکستان در بی‌تفاوتی نسبت به این مسئله گفت: ما خواستار دستگیری و مجازات تروریست‌هایی هستیم که دیروز موجب شهادت عده‌ای از مرزبانان ما در مرزهای شرقی شده و اسباب نگرانی خانواده‌های ایرانی شده‌اند.

حقیقت‌پور در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: قطعا این تجاوز آشکار و اقدام تروریستی باید مورد پیگیری مسئولان وزارت امور خارجه قرار گیرد و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز تلاش می‌کند تا در این زمینه موضوع را از طریق دیپلماسی و با رایزنی‌های منطقه‌ای دنبال کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار