امام جمعه موقت چرام کوتاه آمدن در مقابل نیرنگ های شیطان بزرگ را خسارت محض دانست و ابراز داشت: ما از آمریکائی ها جز بد عهدی و نیرنگ چیزی سراغ نداریم و بهترین سند بر این ادعا همین برجام است و توافقاتی که آمریکائی ها به هیچ کدام به صورت مطلق جامه عمل نپوشانیدند.
کد خبر: ۲۰۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 26 March 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، حجت الاسلام مجتبی فرهمند ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه چرام با اشاره به 11 فروردین سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) دارای مقام بسیار بالایی بود به طوری که پیامبر اسلام درباره دختر گرامی شان فرمودند خشم خداوند متعال در خشم و غضب فاطمه(س) و خشنودی خداوند در رضایت و خشنودی فاطمه(س) است.
امام جمعه موقت چرام، افزود: این فرمایش پیامبر نشان از عظمت بالای این بانوی بزرگ دارد به همین سبب بهترین و کاملترین الگو برای زنان و مردان جامعه اسلامی وجود نازنین مادر سادات(س) می باشد.
وی با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: در این روز تاریخی مردم ایران با رای حداکثری و قاطع 2/98 درصد در رفراندوم سال 58 به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند و مشت محکمی به دهان نظام سلطه زدند.
حجت الاسلام فرهمند در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام رضا(ع) که به تبیین معنای حقیقی و اهداف پنهان و خطرناک تفکر تسلیم طلبانه غربی ها پرداختند، اظهار داشت: آمریکایی ها با همراهی عده ای خودفروخته در داخل سعی می کنند با ارائه یک دوراهی دروغین و مصنوعی به ذهن نخبگان و افراد جامعه تلقین کنند که یا باید تحریم ها و فشارها را تحمل کرد یا در برابر آمریکایی ها تسلیم شد.
امام جمعه موقت چرام با بیان اینکه رهبر انقلاب 10 پیشنهاد اساسی برای اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه دادند، خاطرنشان کرد: همانطوری که معظم له فرمودند تنها راه مصون سازی انقلاب اسلامی در مقابل حربه های دشمن خصوصا شیطان بزرگ همین فرمایش حضرت آقا یعنی اقتصاد مقاومتی می باشد.
این مسئول بر ترویج اقتصاد مقاومتی به عنوان گفتمان عمومی ملت تاکید کرد و گفت: همه آحاد ملت باید زندگیشان مبتنی بر این اصل باشد.
حجت الاسلام فرهمند کوتاه آمدن در مقابل نیرنگ های شیطان بزرگ را خسارت محض دانست و ابراز داشت: ما از آمریکائی ها جز بد عهدی و نیرنگ چیزی سراغ نداریم و بهترین سند بر این ادعا همین برجام است و توافقاتی که آمریکائی ها به هیچ کدام به صورت مطلق جامه عمل نپوشانیدند.
امام جمعه موقت چرام در پایان، تصریح کرد: همه مسئولین بدانند که از تاریخ 1/1/95 به بعد هر کس حرف از برجام های 2 و 3 و 4 بزند خائن به ملت و رهبری است و از قاطبه ملت ایران تو دهنی خواهد خورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار