بمنظور شرکت در اجلاس سالانه روسای مناطق آزاد تجاری کشور؛
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی امروز (دوشنبه) بمنظور شرکت در نشست روسای مناطق آزاد تجاری سراسر کشور وارد جزیره کیش شد.
کد خبر: ۲۰۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 21 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسن روحانی رئیس جمهوری پس از ورود به فرودگاه کیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشست روسای مناطق آزاد تجاری سراسر کشور ، درباره برنامه ریزی ها و اقداماتی که طی سال جاری در این مناطق باید انجام گیرد، برنامه ریزی و تصمیم گیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی افتتاح فرودگاه هندورابی و افتتاح و بازدید از چند طرح در دست اجرا در جزیره کیش را از دیگر برنامه های این سفر بعنوان کرد و افزود: جزیره هندورابی، از جزایری است که می تواند برای گردشگران ایرانی و خارجی بسیار جذاب و دیدنی باشد.
 
 
رئیس جمهوری ورود ۲۳ هزار مسافر طی ۲۴ ساعت گذشته به جزیره کیش را بیانگر جاذبه این منطقه از ایران اسلامی دانست و ادامه داد: طی یک سال گذشته نیز حدود دو میلیون مسافر از جزیره کیش بازدید کردند که این ارقام، نشان می دهد باید با ایجاد امکانات گسترده تر، خدمت رسانی به مردم مورد توجه جدی تر قرار گیرد.

حجت الاسلام روحانی به ضرورت تلاش همگانی برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: بند ۱۱ سیاست های اقتصاد مقاومتی بر جایگاه ویژه مناطق آزاد و نقش آنها در توسعه کشور اشاره دارد و در این راستا، باید با جذب فناوری و سرمایه، زمینه صدور کالا و خدمات و در نهایت تولید بیشتر را فراهم کرد.

رئیس جمهوری تصریح کرد: یکی از دستورهای جلسه فردا (سه شنبه) روسای مناطق آزاد تجاری کشور، این خواهد بود که برای اجرای بند ۱۱ سیاست های اقتصاد مقاومتی، چه اقداماتی تاکنون انجام گرفته و چه برنامه ها و تصمیماتی برای اجرای شتابان تر آنها باید اتخاذ شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  همراه با اعضای خانواده نیز عصر دیروز (یکشنبه) با استقبال استاندار هرمزگان و مسئولان منطقه آزاد کیش وارد جزیره کیش شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مسئولان محلی جزیره کیش، بر اهمیت جزایر ایرانی خلیج فارس تاکید کرد و گفت: جزایر جمهوری اسلامی از جمله کیش و قشم، ظرفیت های بسیار بالایی برای گردشگری، صنعت، صادرات و واردات دارند که باید از این ظرفیت ها در جهت رونق اقتصادی کشور استفاده کرد.

بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد جزیره کیش و شرکت در مراسم افتتاح پروژه های مربوط به آن، از دیگر برنامه های سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به جزیره کیش عنوان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار