با حضور نمایندگان دستگاه های متولی برنامه های روز ارتش در این استان اعلام شد.
کد خبر: ۱۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 07 April 2015

به گزارش  مهر، فرمانده تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش در جلسه هماهنگی این برنامه ها به ضرورت همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی تاکید کرد.

محمد مختاری فر با بیان اینکه روز ارتش روز نمایش اقتدار نظام است، افزود: انجام مسئولیت تعریف شده برای هر دستگاه اجرایی در اجرای باشکوه مراسمات ضروری است.

وی با اذعان به اینکه مراسم روز ارتش ۲۹ فرودین ساعت ۹ صبح از محل میدان ارتش آغاز خواهد شد، اضافه کرد: برای انجام این مراسم با تمامی نهادهای متولی هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

فرمانده تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش تصریح کرد: در مراسم سال جاری علاوه بر اعضای شورای تامین استان و شهرستان یک جانباز ویلچری و یک پدر شهید به نمایندگی از این دو قشر در جایگاه اصلی مهمانان حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اجرای مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز ۲۷ ام فرودین ماه افزود: این مراسم ساعت ۱۷ در بهشت فاطمه اردبیل برگزار می شود.

مختاری فر به دیدار از دو خانواده شهید و بیمارستان ایثار اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه مشکلات امنیتی در سال های قبل نداشتیم اما امسال ترافیک محدوده برگزاری برنامه، طناب کشی محدوده رژه، تامین امنیت حلقه اول و دوم و پوشش خبری مناسب مورد توجه است.

به گفته فرمانده تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش علاوه بر این برنامه روز پنج شنبه ۲۰ فرودین ماه مراسم یادبود شهید صیاد شیرازی در مسجد قدس اردبیل برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم امیر سرتیپ شهیدی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار