مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان:
مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، فراگیری، کارآمدی و اثربخشی از جمله ویژگی‌های توسعه دولت الکترونیک است.
کد خبر: ۱۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، سیروس رضایتی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک این شهرستان با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر ایجاد نهضت فناوری اطلاعات در کشور اظهار کرد: استانداران رئیس کارگروه توسعه دولت الکترونیک در استان‌ها هستند.

وی جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از اهداف توسعه دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: توسعه دولت الکترونیک در کاهش مصرف انرژی تاثیرگذار است.

رضایتی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک در جلوگیری از اختلاف در برنامه‌ریزی سازمان‌ها اثرگذار است، تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اداری موثر است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به برون‌سپاری فعالیت‌ها در سال‌های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: شبکه پست، دفاتر پیشخوان و استفاده از بخش خصوصی انجام شده، اما کافی نیست.

وی فعالیت سازمان‌ها را نیروی انسانی‌بر خواند و بیان کرد: نبود دولت الکترونیک موجب کاهش بهره‌وری می‌شود و به عنوان درد اداری مطرح است.

رضایتی با بیان اینکه مرکز تبادلات الکترونیکی گیلان اردیبهشت ماه امسال راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات مرکز مذکور تهیه و آماده شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان سریع و چابکی دستگاه‌ها را از ویژگی دولت الکترونیک خواند و اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، فراگیری، کارآمدی و اثربخشی از جمله ویژگی‌های توسعه دولت الکترونیک است.

وی دولت الکترونیک را قابل اعتماد دانست و یادآور شد: توسعه دولت الکترونیک موجب هماهنگی کامل بین اجزای دولت در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل می‌شود.

*دولت الکترونیک موجب شفافیت مدیریت دولتی می‌شود

فرماندار رودبار نیز در جلسه مذکور ارتباط بهتر مردم با سازمان‌ها را از مزایای توسعه دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت: توسعه دولت الکترونیک موجب ارتقای رضایتمندی مردم می‌شود.

سید محمد احمدی ایجاد شفافیت و کارآیی مدیریت دولتی را از اهداف راه‌اندازی دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: دسترسی آسان به سازمان‌ها و اداره‌ها از جمله اهداف توسعه دولت الکترونیک است.

وی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک رابطه دولت و ملت را از حالت کاغذی خارج می‌کند، تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک گامی در راستای همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار