- سرمربی تراکتور سازی تبریز گفت: بازیکنانم بازی خوبی انجام داده و عملکرد بسیار بهتری از فولاد خوزستان داشتیم.
کد خبر: ۱۹۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 10 March 2016
 امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که سه امتیاز خوب را کسب کردیم. به فوتبال خوب و غیرت بازیکنانم تبریک می گویم. بازیکنانم بسیار خوب تلاش کردند. ما به تیم فولاد خوزستان کوچکترین فرصتی نداده اگرچه شاید مالکیت توپ را داشتند. دو گل خنده دار دریافت کردیم. باید روی نقاطی، دقت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خسته بودند ولی بازی منطقی انجام دادند. بازیکنانمان خسته بودند و زمین نیز سفت بود.

سرمربی تیم تراکتور سازی، بیان کرد: ما زمان زیادی برای بازی با تیم ازبکستانی نداریم و باید از نظر ریکاوری کار کنیم. فکر می کنم از نظر روحی بازیکنان باید شارژ مالی شوند.

قلعه نویی در خصوص داوری بازی، اظهار داشت: فکر می کنم پنالتی اول فولاد خوزستان، درست نبود. آقای کرمانشاهی خوبی است ولی دو موردی بود. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. نباید کرنر های زیادی به حریف بدهیم.

وی در خصوص مسائل مالی، بیان کرد: آقای عباسی تمام تلاش خود را انجام می دهد و در حال حاضر پایان سال است و با توجه به عملکرد بازیکنان باید شارژ مالی شوند.

قلعه نویی در خصوص رقابت های آسیایی، گفت: در رقابت های آسیای انگیزه بیشتری وجود دارد. ما در امارات امکانات الجزیره را دیدیم که خوب بود. ما با دو پرواز جداگانه به امارات رفته بودیم ولی آنها با جت اختصاصی به تبریز آمده بود.

سرمربی تیم تراکتور سازی در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، بیان کرد: من از مسئولین ورزشگاه تشکر می کنم ولی امروز چمن سفت بود و انشالله از بازی های آینده بهتر شود. ما بازیکنان تکنیکی داریم که نیاز به زمین خوب دارند.

وی در خصوص حمایت هواداران، بیان کرد: من به عنوان مربی کارم را انجام می دهد. تیم برای هواداران است و انشالله بیایند و از تیمشان حمایت کنند زیرا شرایط حساسی داریم.90
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار