اخراج سرمربی تیم خونه به خونه بابل درحالی هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال دسته اول و تساوی این تیم در بازی خانگی با خیبرخرم آباد رقم خورد که به ظاهر این برو و بیا برای زهر چشم گرفتن از بازیکنان است و بزودی سرمربی به تیمش بر می گردد.
کد خبر: ۱۹۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 10 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، اگر چه اکبر میثاقیان این روزها سپر بلای بازیکنانش در کم کاری اخیر شناخته و مورد غضب مالکان متمول تیم خونه به خونه قرار گرفت، ولی به نظر می رسد این اقدام باشگاه نیز نوعی تبلیغات رسانه ای بیش نبوده و چند روز آینده با افتادن آب از آسیاب بار دیگر این مربی به کارش بر می گردد.


با اخراج سرمربی تیم خونه به خونه، حسین رحمانی از مربیان بومی استان هدایت این تیم را در بازی هفته سی ام دیدار با فولاد که 24 اسفندماه در شهر یزد برگزار می شود، بر عهده دارد.
براساس گزارش پایگاه خبری باشگاه خونه به خونه این مربی فقط برای همین بازی به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده دارد و پس از این دیدار نیز در نشست هیات مدیره تکلیف سرمربی اخراجی مشخص خواهد شد.


یک منبع مطلع در باشگاه خونه به خونه بابل می گوید : اخراج سرمربی این تیم که این روزها با شدت و حدت از سوی رسانه ها پیگیری می شود، جدی نیست.


وی که نخواست نامش ذکر شود به خبرنگارایرنا گفت : مدیران این تیم برای ایجاد تحرک بیشتر در بازیکنان و به نوعی زهرچشم گرفتن از بازیکنان سرمربی تیم را قربانی کردند تا بتوانند در بازی های آینده با برد تیمشان را به لیگ برتر برسانند.


وی افزود : به نظر می رسد صعود به لیگ برتر برای تیم خونه به خونه به عنوان یکی از مدعیان اصلی رقابت های لیگ دسته اول از همه چیز مهمتر باشد و با وضعیت فعلی این کار به مطالبه عمومی مردم مازندران نیز تبدیل شد.


وی فشارها بر تیم خونه به خونه را بیش از روزهای دیگر دانست و گفت : فشارهای غیرمنطقی می تواند نظم تیمی را بر هم بزند و با ایجاد حواشی رقبا را بر اسب زین شده سوار کند و این به ضرر باشگاه و حتی ورزش این خطه است.


قائم مقام باشگاه خونه به خونه بابل تعیین تکلیف سرمربی اخراجی این تیم را به 25 اسفندماه سال جاری موکول کرد.


علی امیری گفت که هنوز تصمیمی برای ادامه فعالیت اکبر میثاقیان در خونه به خونه گرفته نشده است و خبربرکناری و یا اخراج صحت ندارد.


به گفته وی سرمربی به همراه یکی از مربیان دیگر این تیم برای بررسی وضعیتشان در اختیار باشگاه قرار گرفتند.


سرمربی تیم خونه به خونه بابل که روز گذشته با مدیران باشگاه برسراخراجش جلسه گذاشته بود، اعلام کرد اتفاق خاصی در این جلسه نیفتاد.


اکبرمیثاقیان  گفت: همچنان در شهر بابل حضور دارد تا تکلیفش با تیم خونه به خونه مشخص شود.


وی از هر گونه اظهارنظر دیگر خوداری کرد و اظهارنظر بیشتر را موکول به پس از تعیین تکلیفش با باشگاه اعلام کرد.


تیم خونه به خونه بابل با 51 امتیاز پس از تیم پیکان 54 امتیازی در رده دوم جدول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قرار دارد و از این رقابت ها سه تیم به لیگ برتر صعود می کنند.


مازندران دو تیم در لیگ دسته اول دارد که نساجی مازندران دیگر نماینده این استان در رقابت های فوتبال دسته اول در 29 بازی گذشته با 29 امتیاز در رده دهم جدول بیست تیمی قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار