فرمانده سپاه خلخال گفت: پروژه نفوذ دشمن جدی بوده و دشمن با برنامه در حرکت است.
کد خبر: ۱۹۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 08 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی عصر امروز در مراسم جشنواره تجلیل از برترین‌های حلقه شجره طیبه صالحین شهرستان خلخال در محل مجتمع فرهنگی ارشاد این شهرستان اظهار کرد: بسیجیان باید با بصیرت‌تر از همیشه و آگاهی در صحنه باشند چرا که پروژه نفوذ دشمن جدی بوده و دشمن در این نفوذ با برنامه در حرکت است.

وی به اهداف دشمن در مورد نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر پروژه نفوذی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دارد کم اهمیت شمرده شود، مشکلات زیادی را شاهد می‌شویم.

فرمانده سپاه خلخال شجره حلقه‌های صالحین و حضور آنها در سنگر عبادی، سیاسی مسجد به عنوان الگوهایی برای دفاع از هویت و فرهنگ دانست و بر لزوم بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری تاکید کرد.

کریمی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر روحیه استکبارستیزی بسیجیان تصریح کرد: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین جذب حداکثری نیرو به بسیج و تعلیم و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است که باید فعالیت حلقه‌های صالحین گسترده‌تر ادامه یابد.

وی با اشاره به این موضوع که در هشت سال دفاع مقدس مسجد صحنه حضور بسیجیان برای تعلیم و آموزش‌های رزمی و دفاعی بود، افزود: اکنون با عوض شدن رویکرد جنگ دشمنان با نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، سنگر مساجد محل تعلیم و تربیت بسیجیان برای جلوگیری از عملی شدن پروژه نفوذ است.

در این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان خلخال و جمعی از مسئولان سپاه ناحیه خلخال از 16 سرگروه حلقه‌ صالحین سپاه ناحیه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار