معاون استاندار سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ارتقای سیما و منظر شهری شهرهای استان سمنان یکی از اولویت‌های معاونت عمرانی استانداری سمنان است.
کد خبر: ۱۹۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 08 March 2016

مهدی زندیه‌وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان در خصوص اولویت‌های کاری خود اظهار داشت: هنوز برای اظهارنظر زود است و در ابتدا باید ارزیابی‌های درست و مناسب از وضع موجود صورت گرفته و سپس اظهارنظر و برنامه‌ریزی انجام شود.

وی بیان کرد: در گام نخست، باید پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و به سرانجام برسانیم و سپس سراغ پروژه‌های جدید برویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، پروژه‌های حوزه آب و منابع طبیعی را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام برشمرد و گفت: با توجه به وضع موجود، باید پروژه انتقال آب به استان با جدیت اما حساب شده و با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

زندیه وکیلی ارتقای ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات رانندگی را از دیگر اولویت‌های کاری حوزه معاونت عمرانی استانداری سمنان اعلام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: جاده‌های پرتردد و ترانزیت استان سمنان باید برای عبور مسافران امن‌تر شود و آمار تصادفات رانندگی تا حد امکان کاهش یابد.

زندیه‌وکیلی سیما و منظر شهرهای مختلف استان سمنان را هم نامناسب دانست و اظهار داشت: سیما و منظر همه شهرهای این استان احتیاج به ارتقا و اصلاح دارد؛ چراکه سیما و منظر شهری هم برای شهروندان و هم مسافران اهمیت زیادی دارد و بر بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها تأثیرگذار است.

وی توجه به روستاهای استان سمنان را هم مهم ارزیابی و تصریح کرد: حرکت روستائیان به شهرها به دلیل معضل بیکاری بسیار سریع انجام می‌شود و برای جلوگیری از این مهاجرت بی‌رویه باید با اجرای طرح‌های مشارکتی در روستاها اشتغال ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز نیز در استان سمنان مناسب نیست و همه مسئولان و مردم باید در جهت ارتقای این سرانه و سرسبزی و نشاط این استان تلاش داشته باشند.

زندیه‌وکیلی از آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده و کاشت گونه‌های کم آب بر در استان سمنان خبر داد و گفت: احداث فضای سبز در همه‌جا باید با توجه به اقلیم انجام شود و در این اقلیم کم آب و کویری هم باید گونه‌های مقاوم و کم آب کشت کنیم که کار کارشناسی در این خصوص در حال انجام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار