تابناک: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با مقداری انضباط مالی، حذف هزینه‌های زائد، صرفه‌جویی بیشتر شرکت‌ها و بنگاه‌های دولتی و حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه می‌توان تاثیر تغییرات کاهش قیمت نفت را در بودجه سال ۹۴ به حداقل رساند.
کد خبر: ۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷ 17 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید محمدحسین میرمحمدی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال ۹۴ گفت: در جلسه علنی روز چهارشنبه، مقرر شد از محل منابع عمومی ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای افزایش سرمایه بانک‌ها تعلق بگیرد.

وی افزود: این طرح به منظور کمک به تسریع در تکمیل پروژه‌های دولتی مانند طرح‌های بخش عمرانی، راه و بهداشت و درمان است تا به کمک بخش غیردولتی به سرانجام برسد و ضعف نقدینگی بخش غیردولتی در راستای اجرای پروژه‌ها به نوعی برطرف شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه عمرانی سال ۹۴گفت: با توجه به کاهش کم‌سابقه قیمت نفت و تدوین بودجه ۹۴ با نفت ۷۰ دلار، به طور حتم در بودجه تغییراتی ایجاد می‌شود که با وجود این موارد به طور قطع کاهش نسبی در بودجه عمرانی نیز ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: با مقداری انضباط مالی، حذف هزینه‌های زائد، صرفه‌جویی بیشتر شرکت‌ها و بنگاه‌های دولتی و حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه می‌توان این تغییرات را در بودجه سال ۹۴ را به حداقل رساند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: می‌توان با توجه به این موارد، تأثیرات ناشی از تغییر قیمت نفت در بودجه سال آینده را به کمترین میزان رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار