معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بابل گفت که بارندگی شدید و سیلاب چند روز گذشته به 110 واحد مسکونی و 77 هکتار از شالیزارها و باغ مرکبات شهرستان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۱۹۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 03 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر آقاجان نتاج افزود : 700 کندوی زنبور عسل هم بر اثر بارندگی و سیلاب از بین رفت که میزان خسارت آن یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.


وی 15 مورد رانش راه روستایی و معابر شهری و آبگرفتگی یک باب مدرسه روستایی را هم از دیگر خسارات بارندگی و سیلاب اخیر ذکر کرد.


معاون فرماندار بابل در مجموع خسارت وارد شده به بخش های مختلف را 28 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد کرد و گفت : این برآورد اولیه است و احتمال دارد در روزهای آینده با فروکش کامل آب در معابر ، جاده ساحلی ، منازل مسکونی ، پل ها و غیره میزان آن افزایش باید.


وی افزود : در بعضی از نقاط بخصوص سطح آب رودخانه بابل رود زیر پل محمد حسن خان تاکنون حدود یک و نیم متر فروکش کرده است.


بارندگی نسبتا شدید دوشنبه شب و بالا آمدن آب رودخانه بابل رود از صبح سه شنبه سبب آب گرفتگی معابر و خیابان های شهر بابل ، زمین های کشاورزی منطقه و راههای روستایی شده بود .


مسئولان شهر بابل در پی جاری شدن سیلاب که آن را ناشی از سرریز شدن سد البرز در شهرستان سوادکوه شمالی اعلام کردند ، مجبور شدند جاده ساحلی را که عبور دهنده اصلی ترافیک شهر بود از صبح سه شنبه ببندند .


مسدود شدن این جاده که زیر سیلاب قرار گرفته بود سبب شد تا خیابان های شهر بابل روز سه شنبه و چهارشنبه با کم سابقه ترین ترافیک مواجه شود .


سیلاب از صبح چهارشنبه با پایان یافتن بارندگی شروع به فروکش کرد ولی تا پایان این روز همچنان بخشی از معابر شهری و روستایی همچنان برای تردد عادی مشکل داشت .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار