مديرکل راه آهن اصفهان:
تابناک: مديرکل راه آهن اصفهان با اشاره به افزايش ظرفيت ناوگان مسافري و توسعه خدمات دهي به مسافران، از روی ریل قرار گرفتن قطار شش تخته پارسي اصفهان _ تهران و بالعکس خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا حسن ماسوری با اشاره به اینکه با اختصاص قطار شش تخته پارسي شرکت راه آهن شرقي بنياد به مسير اصفهان_ تهران و افزايش دو رام قطار به ناوگان مسافري اين اداره کل، اظهار داشت: با افزايش ظرفيت اين ناوگان به تعداد ۱۲ رام، فرصت خدمات دهي به متقاضيان محترم سفر با قطار در اين مسير فراهم شد.

وی افزود: از آنجا که خدمتگزاري به مردم افتخاري بزرگ براي خادمان عرصه صنعت ريلي کشوراست، با دقت نظر محسن پورسيدآقائي و پيگيري ساير دست اندرکاران راه آهن کشور و همکاري شرکت راه آهن شرقي بنياد، سعي شد تا با راه اندازی مجدد قطار مسافری در مسیر اصفهان – تهران امکان سفر ایمن و مطمئن از طریق ناوگان ریلی فراهم شود.

مديرکل راه آهن اصفهان ارتقاء بخشي به کيفيت ارائه خدمات به مسافران را از برنامه هاي راه آهن و اين اداره کل دانست و افزود : اين قطار ساخت داخل و با سازمان ۴ سالن ۱۰کوپه اي شش تخته و يک مولد برق با ظرفيت ۲۴۰ نفر مسافر هرشب مسير اصفهان به تهران و بالعکس را در مدت ۷ ساعت طی می کند.

وی گفت: نخستین رام این قطار ساعت ۲۲:۵۰ هفدهم فروردين ماه جاي ازايستگاه تهران به اصفهان حرکت و دومين رام آن ساعت ۲۲:۵۰ هجدهم فروردين ماه ايستگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک مي کند.

ماسوري با بيان اينکه متقاضيان مي توانند بليت اين قطار را با بهاي ۳۱۵۰۰۰ ريال از آژانس هاي فروش بليت تهيه کنند، تصريح کرد: هدف ما تکريم و احترام به ارباب رجوع و جلب رضايتمندي مسافران است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار