رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: قوانین مصوب مجلس آینده باید تقویت کننده زیر ساخت های مورد نیاز برای بهبود و ارتقای سرمایه گذاری باشد.
کد خبر: ۱۸۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 23 February 2016
غلامحسین جمیلی در گفت و گو با ایرنا افزود: به نظر می رسد برای بهره برداری از شرایط پساتحریم و جبران عقب ماندگی کشور و تحریم های گذشته، ترکیب غالب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مربوط به بخش اقتصاد باشد.
وی یادآورشد: مجلس آینده باید قوانینی را به تصویب برساند که منتج به بهبود فضای کسب و کار شود.
جمیلی اظهار کرد: باید قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی آینده منجر به تقویت زیر ساخت ها و تغییر در نگرش مردم به سرمایه گذاری شود. 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: باید این قوانین نقش حضور بخش خصوصی برای اجرای برنامه ها را پر رنگ تر ببیند.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب نشان می دهد که همواره مورد زیاده خواهی کشورها و دشمنان مختلفی قرار گرفته است.
جمیلی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تهاجم اقتصادی دشمنان تاکید کرد و ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی پیش بینی لازم برای مقابله با توطئه های احتمالی را کرده است و می توان به کمک آن در برابر دشمنان آماده تر بود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: انتظار می رود که مجلس ظرفیت های قانونی را برای اجرای تمام مفاد اقتصاد مقاومتی فراهم کند.
مجلس شورای اسلامی دارای 290 کرسی است که از این تعداد پنج کرسی مربوط به نمایندگان استان زنجان است.
نزدیک به 775 هزار و 820 نفر در استان زنجان حائز شرایط رای دادن هستند.
735 شعبه اخذ رای در سطح استان پیش بینی شده است و بیش از 10 هزار عوامل اجرایی در زمینه اخذ آرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات در این استان مشارکت خواهند داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار