خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکیلات یزد، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را از مهندس سید ابوالفضل موسوی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 23 February 2016

به گزارش تابناک یزد،درجلسه‌ای که بین سید ابوالفضل موسوی بیوکی و مسئولان خانه کارگر یزد برگزار شد، این تشکل با اعلام حمایت از مواضع و برنامه‌های مهندس موسوی برای نمایندگی مجلس دهم، میثاق نامه‌ای را با وی در جهت حفظ تعهد و منافع کارگری در حوزه استان یزد امضا و منتشر کردند.

در بخشی از این میثاق نامه با اعلام حمایت از مهندس موسوی آمده است:

«مهندس موسوی متعهد شد به مثابه یک مدافع تشکیلاتی و حتی المقدور با هماهنگی تشکیلات کارگری استان یزد و دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی در فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و تمامی مجالس و محافل، تحت هر شرایطی مدافع حقوق کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی باشد.»

در این میثاق نامه همچنین نسبت به مسائل جوانان بیکار، بازنشستگان و مستمری بگیران تاکید و سرلوحه برنامه‌های مهندس سید ابوالفضل موسوی بیوکی قرار گرفت.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی متولد 1342 مهندس عمران و کارشناس ارشد سازه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جریان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه یزد و اشکذر قرار گرفته است.

موسوی در کارنامه خود سوابقی از جمله معاونت وزیر مسکن، معاونت وزیر کشور، مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی ایران، معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، معاونت عمرانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیرکلی دفتر فنی وزارت کشور و... را دارد.

ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار