حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی:
امروز شرکت در انتخابات و رأی دادن در روز هفتم اسفند به نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هم وظیفه و تکلیف دینی است و هم وظیفه انقلابی است چون ملت متعهد ایران به نام دین و جهت احیای فرهنگ دینی علیه استعمار و استبداد مبارزه کردند.
کد خبر: ۱۸۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 23 February 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناک آذربايجان غربي از خوي،فرخ زاده،حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی با اعلام اين خبربه خبرنگاران گفت: امروز شرکت در انتخابات و رأی دادن در روز هفتم اسفند به نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هم وظیفه و تکلیف دینی است و هم وظیفه انقلابی است چون ملت متعهد ایران به نام دین و جهت احیای فرهنگ دینی علیه استعمار و استبداد مبارزه کردند.

 

وي ادامه دادمردم انقلاب عظیم و تاریخی را در اوج ناباوری جهانیان خلق کردند و در طول 37 سال پس از پیروزی در راه حراست از آرمانها و اهداف انقلاب خود مدام با توطئه های سیاسی ،نظامی ،اقتصادی و فرهنگی استعمارگران مواجه شده و شهدای زیادی را تقدیم کردند لذا پاسداری از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب یک وظیفه انقلابی است.

 

امام جمعه خوي با اشاره به اينکه، مردم ولایتمدار شهرستان خوی در طول تاریخ مدام نشان داده اند که در مسیر ولایت آماده هستند همه وظایف خود را انجام بدهند.

 

وی درپايان تاکيد کرد: مردم خوي در دوران دفاع مقدس و جریان انقلاب متجاوز از یکهزار شهید تقدیم کردند و در تمامی صحنه های انقلاب حضور پرشور داشتند و قطعا در انتخابات روز 7 اسفند نیز حماسه خواهند آفرید .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار