فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را 50 هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 23 February 2016
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را 50 هزار نفر اعلام کرد.

علیرضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را حدود 50 هزار نفر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به تعداد بسیار کاندیداها در شهرستان، فضای پرشور انتخاباتی در شهرستان حاکم است.

وی تصریح کرد: در این دوره انتخابات 23 نفر برای انتخابات مجلس در سطح شهرستان کاندیدا شده‌اند که همین تعداد بالا موجب شده تا پیش بینی حضور حداکثری مردم شهرستان را در این دوره از انتخابات داشته باشیم.

ایزدی به مشارکت 78 درصدی مردم سنقر در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی و مشارکت 92 درصدی آنها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته اشاره کرد و افزود: پیش بینی ما این است که در این دوره روند رو به رشد مشارکت مردم در انتخابات تداوم یابد و حضور حداکثری را مجددا در این دوره انتخابات شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه 1870 نفر به صورت مستقیم کار برگزاری هر دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در شهرستان برعهده دارند، گفت: 96 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 41 شعبه ثابت و 55 شعبه سیار است که از مجموع 55 شعبه سیار نیز پنج شعبه شهری و 51 شعبه روستایی هستند.

ایزدی در ادامه حضور و مشارکت مردم را ضامن پایداری نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مردم فهیم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون حساسیت و اهمیت این موضوع را درک کرده و همواره در بزنگاه‌های مختلف و مقاطع حساس حضور داشته و نظام و انقلاب خود را تنها نگذاشته‌اند.

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه انتخابات این دوره از حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: ما به مجلسی توانمند و متخصص نیاز داریم که بتواند به همراه دولت، دو بال توسعه کشور شوند و همراه دولت تحقق بخش سند چشم انداز 1404 ابلاغی مقام معظم رهبری باشند.

وی به جایگاه امروز کشور در مجامع بین المللی هم اشاره کرد و افزود: ما مجلسی می‌خواهیم که بتواند این جایگاه را حفظ کرده و بر عزت و اقتدار ایران بیفزاید.

ایزدی افزود: مجلس خبرگان رهبری هم که اصلی‌ترین رکن نظام است و انتخابات آن همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار