عضو شورای مرکزی حزب اتحادملت:
آذر منصوری از اعضای ارشد حزب اتحاد ملت در همایش امید که برای حمایت از کاندیدای جوان اصلاح طلب شهرستان خرم آباد، بهزاد مو منی مقدم برگزار شد، گفت: از مشکلات اساسی کشور مشکل اشتغال جوانان ما است و حل وفصل این مشکلات نیازمند اجرای برجام داخلی است.
کد خبر: ۱۸۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 22 February 2016

به گزارش تابناک لرستان ، آذر منصوری از اعضای ارشد حزب اتحاد ملت در همایش امید که برای حمایت از کاندیدای جوان اصلاح طلب شهرستان خرم آباد، بهزاد مو منی مقدم برگزار شد، گفت: از مشکلات اساسی کشور مشکل اشتغال جوانان ما است و حل وفصل این مشکلات نیازمند اجرای برجام داخلی است.

منصوری عنوان کرد: برجام داخلی باید زمینه ساز وحدت و آشتی ملی در این کشور باشد و وی اشاره کرد: امروز نیازمند مجلس همراه با دولت و استفاده از ظرفیت‌های برجام برای چرخش چرخ تولید و اقتصاد کشورهستیم تا کشور از رکود خارج شود.

هر روز لایه‌های جدیدی از فساد دولت گذشته باز می‌شود

منصوری اظهارداشت: امروز کشور بیش از هر چیز آسیب‌های اجتماعی، نابسامانی‌ها و مشکلاتی در طول ۸ سال گذشته به این سرزمین وارد شده است که هر روز لایه‌های جدیدی از آن باز می‌شود.

عضو ارشد حزب اتحاد ملت با بیان اینکه این سوءمدیریت‌ها، بی‌تدبیری‌ها و تنش زایی‌ها از تاریخ ایران هرگز پاک نخواهد شد، تصریح کرد: هم نمایندگان منتخب این فاسدان در دولت و هم نمایندگان آنان در نهاد قانون گذاری کشور و همراهانی که با حضور آن‌ها مقدرات این فساد سازمان یافته بوجود آمده است ؛باید پاسخگو و مجازات شوند.

شکاف جنسیتی در ایران قابل تصور نیست

این کنشگرسیاسی اصلاح طلب با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) به دخالت مستقیم و ایفای نقش زنان در امور جامعه یادآوری کرد: علی رغم تاکید امام (ره) متاسفانه این واقعیت آشکار است که ریشه شکاف جنسیتی در ایران در بین ۱۴۵ کشور در جهان رتبه ۱۴۱ را دارد و تنها ۴ رقم با آخرین کشور دنیا فاصله داریم که نه شایسته زنان و نه شایسته مردان ایران است.

منصوری با بیان اینکه ۱۴۰۰ سال پیش اسلام زنان را دارای خصوصیات متعالی انسانی دانسته و از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان نمونه کامل یک زن یاد شده است، گفت: نگاه اسلام به زنان مترقیانه‌ترین، نواندیشانه‌ترین و متحولانه‌ترین نگاه به زنان است و زنان با دارا بودن این خصوصیات متعالی انسانی در جامعه ایفای نقش نموده‌اند.

مجلسی مانند مجلس دوره قبل نمی‌خواهیم

منصوری باانتقاد شدید از عملکرد برخی نمایندگان دوره‌های پیشین مجلس شورای اسلامی ؛گفت: نمی‌خواهیم مجلسی در ایران شکل بگیرد که بی‌تفاوت به اسید پاشی به صورت هفت دختر و زن بی‌گناه باشد و صدایی از این مجلس شنیده نشود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب انتخابات را فرصتی برای اثر گذاری مردم در تعیین سرنوشت خودشان دانست وتاکیدکرد: امروز در انتخابات شرکت می‌کنیم تا از میراث انقلاب اسلامی و خون شهدا صیانت کنیم وانقلاب به دست نامحرمان نیافتد.

منصوری اضافه کرد: مجلسی نمی‌خواهیم که نمایندگان آن مقام عالی دولت را به دلیل مخالفت‌های سیاسی و جناحی تهدید به دفن با سیمان کنند و وزیر دانای دولت را به دلایل واهی از خدمت کردن به مردم میهنش محروم کنند.

این عضو ارشد حزب اتحاد ملت با بیان اینکه امروز تا هفتم اسفند فرصت داریم که هشتم اسفند را به جشن پیروزی مردم ایران تبدیل کنیم و یک حماسه دیگر خلق کنیم، بیان کرد: مجلسی می‌خواهیم که ایران را برای همه ایرانیان فارغ از قومیت، مذهب، جنسیت بخواهد.

آذرمنصوری عنوان کرد: این آمار بالای بیکاری نشان می‌دهد که دوره‌های گذشته مجلس در این زمینه خیلی موفق نبوده است و مجلس اصلاحات و حامیان دولت، اجرای برجام دو دغدغه اصلی آن‌ها خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار