کد خبر: ۱۸۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 21 February 2016
ستار هدایت خواه این روزها تلاش زیادی برای برد در انتخابات انجام می دهد و تیم تبلیغاتی وی نیز تمام توان خود را برای رسیدن به این مقصد در پیش گرفته اند.
به گزارش «بویر نیوز»، هدایت خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد در مجلس و همزمان با دولت احمدی نژاد بود که نتوانست برای مجلس نهم رای اعتماد مردم را بگیرد.
در این میان افراد زیر طراحان سناریوی های هدایت خواه و تیم اتاق فکر ایشان در انتخابات پیش رو هستند که مختصری از روزمه آنها آورده شده است:

۱ – علی محمد دانشی – وی در زمان ستار هدایت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان بود.
دانشی دبیر حزب موتلفه استان نیز هست و نمایندگی روزنامه کیهان در استان را در اختیار دارد و بیش ترین نقش در تصمیم سازی اتاق فکر هدایت خواه را به عهده دارد.

۲ – کرامت فدایی – فدایی در زمان هدایت خواه مدتی فرماندار بود و چون از فرمانداری برکنار شد به زارعی پیوست اما از آنجا که مسئولیتی در دوران زارعی دریافت نکرد مجددا به هدایت خواه پیوست و وی اکنون جزو اتاق فکر پشت پرده ستار هدایت خواه است.

۳ – مرادعلی پیوند – پیوند در دوران هدایت خواه مسولیت سازمان جوانان و فرمانداری دنا را به عهده داشت. وی از بورسیه های بحث برانگیز ارژنگ در دانشگاه یاسوج است.
پیوند که خود از گزینه های اصولگرایان برای حضور در انتخابات بود اکنون جزء اتاق فکر هدایت خواه به شمار می رود.

4 -کرم جانی پور – جانی پور از گزینه های مدعی برای نامزد شدن در انتخابات مجلس بود، وی که در دوره زارعی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج شد و به دلیل حمایت از جلیلی از ریاست برکنار شد و در این دوره ریاست ستاد هدایت خواه را به عهده گرفت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Italy
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
اقای پیوند در اواخر دولت احمدی نژاد موفق به اخذ بورسیه دکترای دانشگاه دولتی شدند تا بدون شرکت در هیچ ازمون کتبی در دانشگاه دولتی به عنوان دانشجوی دکتری پذیرفته شوند. چرا که بابت پذیرش ایشان شصت میلیون به دانشگاه پرداخته شد! ایشان پیش از ان دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض از دانشگاه ازاد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
تمام حرفهات خلاف واقعیت می باشد دوست عزیز
دوستدارولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
دکترمرادعلی پیوندکارشناسی خودرادردانشگاه یاسوج وارشدخودرادردانشگاه دولتی شیرازودکترای ریاضی خودرادردانشگاه دولتی شیرازوتمام مراحل تحصیلاتی ایشان عالیه ومعدل بالا می باشد.ازروی تعصب ودورازانسانیت جهت اهداف شوم شخصی وحزبی حرف نزنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار