امام جمعه موقت ساری
امام‌جمعه موقت ساری گفت: حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه علاوه بر اینکه دشمنان را ناامید می‌کند، دفاع از رهبری است.
کد خبر: ۱۸۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 19 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری خواستار مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شد و گفت: حضور مردم با بصیرت و انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

وی بابیان اینکه باید با انتخاب فرد اصل و حضور پرشور در انتخابات، ولایت‌پذیری را اثبات کنیم عنوان کرد: کسانی باید روانه مجلس و خبرگان رهبری شوند که استکبارستیز باشند.

امام‌جمعه موقت ساری، ولایت‌پذیری را بهترین گزینش افراد صالح برشمرد و گفت: برنامه دشمن ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است و باید هوشیارانه عمل کرد.

حجت‌الاسلام قاسمی به نقش مؤثر رهبری در هدایت انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: هدایت‌های مؤثر و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب شده تا کشور ما از گردنه مشکلات عبور کند.

وی اجرای پروژه نفوذ را امری جدی برشمرد و تصریح کرد: باید با حضوری پرشور به افراد صالح و ولایتمدار رأی داد تا جلوی خطر نفوذ را گرفت.

امام‌جمعه موقت ساری در بخشی از سخنانش، ائمه اطهار را بهترین مدل الگوی حکومت بیان کرد و گفت: همواره باید سیره و روش ائمه را سرلوحه قرارداد و نوع ولایتمداری حضرت زهرا (س) در جامعه تسری یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار