احمد پویافر گفت: در ایام دهه مبارک فجر، در جهت محرومیت‌زدایی سه کلاس درس در حاشیه شهر بندرعباس که در کانکس اداره می‌شد تبدیل به اتاق درس شد.
کد خبر: ۱۸۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 16 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس با حضور احمد پویافر فرماندار و ریئس شورا به‌همراه دیگر اعضای با دستور کار کودکان بازمانده از تحصیل، گزارش فعالیت‌های دهه فجر و ستاد اسکان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
فرماندار بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در خلق حماسه یوم الله 22بهمن گفت: با همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش دهه فجر و برنامه‌های این ایام به خوبی در مدارس برگزار شد و دانش‌آموزان و اولیاء با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شدند.
 
احمد پویافر افزود: در این ایام خجسته در جهت محرومیت‌زدایی سه کلاس درس در حاشیه شهر بندرعباس که در کانکس اداره می‌شد تبدیل به اتاق درس شد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری دیگر نهادها و سازمان‌ها بتوانیم فضای فیزیکی مناسبی در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.
 
فرماندار شهرستان بندرعباس با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در خصوص دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل گفت: با همکاری بخشداری و دهیاران روستاها دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی و زمینه حضور آنها در مدارس فراهم ساختیم.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش بندرعباس از ارتقای سرویس مدارس درسال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: با تشکیل کمیته ساماندهی سرویس مدارس در نواحی آموزش و پرورش این امر مهم را ساماندهی می‌کنیم.
 
وی گفت: ستاد اسکان مهمانان نوروزی در آموزش و پرورش نواحی یک و دو ساماندهی شده و کار پذیرش مهمانان نوروزی با همکاری شهرداری انجام می‌گیرد.
 
فرماندار شهرستان بندرعباس در پایان این جلسه، انتخابات را اصلی‌ترین، مهمترین و با اولویت‌ترین کار در این موقعیت دانست و خواستار همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها  برای حضور حداکثری در انتخابات شد.
 
گفتنی است: اسماعیل بواشه معاونت مالی و پشتیبانی و علی هاشم‌زاده کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته درخصوص آماده‌سازی ستاد اسکان و برنامه‌های اجرا شده در ایام دهه فجر ارائه کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار