رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:راهپیمایی 22 بهمن نماد بارز همدلی و همزبانی بود که مردم با حضور پر شور خود این مشارکت را به منصه ظهور گذاشتند.
کد خبر: ۱۸۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 13 February 2016
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:راهپیمایی 22 بهمن نماد بارز همدلی و همزبانی بود که مردم با حضور پر شور خود این مشارکت را به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر همدان افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود سرمای شدیدنشان از ارادت این ملت به انقلاب و نظام است.

این مسئول فرهنگی ادامه داد:ملت ایران با این حضور خود بار دیگر تیری به سوی آمریکا و استکبار نشانه رفتند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن با هدف مقابله با فتنه گری دشمن و ایجاد امید در بین دوستان انجام شد.

وی با بیان اینکه شهدای مقاومت از همین خانواده های صبر و استقامت هستند افزود:امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون شهیدان و وجود ولی فقیه است.

فاضلیان عنوان کرد: وجود ولایت فقیه باعث شده است تا ایران اسلامی از انواع هجمه‎ها و گردنه های سخت به سلامت عبور کند بنابراین باید نسبت به حفظ این جایگاه تلاش بیشتری کرد.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو در هفتم اسفند ماه گفت: باید نسبت به انتخاب افراد خدمتگزار ،متخصص و متعهد برای مجلس شورای اسلامی اقدام کرده و از افرادی که به دنبال قدرت، شهرت و ثروت هستند دوری کرد.

حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد:یکی از مراجع مهم تشخیص برای مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که مردم می توانند به لیست این جامعه نگاه کرده و افراد مورد تایید را انتخاب کنند.

وی از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در 25 بهمن ماه خبر داد و گفت:هم اکنون 10 حوزه علمیه در استان همدان فعال است که یک‎هزار و 500 طلبه خواهر هم اکنون در این حوزه ها در حال تحصیل بوده و یک‎هزار و 900 نفر نیز فارغ التحصیل شده اند.

نماز جمعه در 23 نقطه از استان همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار