کد خبر: ۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵ 17 January 2015
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه خروج از رکود دولت به تصویب رسیده، لذا البرز نیز باید آمادگی لازم در این زمینه را داشته باشد.
محمدجواد کولیوند در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌ها می‌تواند نقش تأثیرگذاری در حرکت به سمت جلو داشته باشد.
وی ادامه داد: این لایحه دارای برنامه‌های بسیار خوبی از سوی دولت و مجلس است که پیش‌بینی می‌شود با تصویب و اجرایی شدن آن حرکتی شتابان در عرصه‌های مختلف را شاهد خواهیم بود.
به گزارش فارس، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه و رشد اقتصادی از مهم‌ترین مسائلی است که در این لایحه مورد تأکید قرار گرفته است.
کولیوند عنوان کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای رشد و توسعه منابع افزایش درآمدها از سوی دستگاه‌ها است.
این مسئول گفت: در این راستا مسئولان در بخش‌های مختلف به جای اینکه تنها از دولت بودجه دریافت کنند باید به فکر توسعه و افزایش درآمدهای خود باشند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمات دهی و ارتقای آن از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف است لذا باید مسیر این توسعه هموار شده و به سمت آبادانی و توسعه بیشتر پیش برویم.
کولیوند در بخشی دیگر از سخنان خود به به حذف شدن تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: باز بودن ادارات در روز پنجشنبه ها هزینه بر است و توجیه اقتصادی ندارد.
وی در ادامه سخنان خود به وجود ظرفیت‌های مختلف در این استان اشاره کرد و افزود: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که باید با شناسایی این ظرفیت‌ها و استفاده درست از منابع به سمت توسعه و پیشرفت این استان پیش برویم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به شهرستان تازه تأسیس فردیس اشاره کرد و متذکر شد: شهرستان 500 هزار نفری فردیس نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است و لازم است خدمات رسانی‌ها در این شهرستان مطلوب و به سمت استانداردها پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار