مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:
استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز در بالاترین سطح آمادگی جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر فوتبال قرار دارد و تمامی تمهیدات برای بازی روز جمعه 14 فروردین تیم تراکتورسازی و استقلال خورستان در استادیوم یادگار امام ره برای هواداران مهیاست.
کد خبر: ۱۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 31 March 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، سید محمد شروین اسبقیان با بیان این مطلب اظهار داشت: استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز با تلاش کادر مدیریتی و اجرایی و همکاری ارگانها و نهادها همواره میزبان شایسته ای برای رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر در سال 1393 بوده و نمرات قبولی و بالای را از AFCدریافت کرده است و این روند نیز در سال 1394 نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.

اسبقیان افزود : تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستانها و ارگانها و نهادهای دولتی و اجرایی مهیا کردن محیطی سالم و آرام برای هواداران فهیم تبریز و استان و تیم تراکتورسازی است و در این راه نیز اقدامات و موفقیت های خوبی را داشته است.

وی افزود : همه الزامات AFC و فدراسیون فوتبال برای بازیهای تیم تراکتورسازی در جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر مهیاست و مشکلی برای برگزاری این رقابت وجود ندارد و شاهد رقابتی مهیج و زیبا روز جمعه 14 فروردین خواهیم بود و هواداران در بازی روز جمعه با حضور پرشور خویش اولین حماسه را در سال 94 خلق خواهند کرد.

اسبقیان تصریح کرد :تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ ، تاریخ و هویت آذربایجان نیز هست امسال به حول و قوه الهی و حمایت هواداران پرشور و تلاش کادر فنی و بازیکنان نتایج بسیار خوبی را در جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر کسب کرده و این افتخارات با حمایت هواداران پرشور و دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و مسئولین همیشه در صحنه ، در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در این راه هواداران فهیم نقش کلیدی داشته و همواره باید در میدان حمایت باشند.

وی در ادامه بیان داشت : تراکتورسازی چیزی بزرگتر از باشگاه است و می‌توان آن را به عنوان بخشی از هویت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان قلمداد کردو این باشگاه ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با کمک هیئت مدیره و تیم مدیریتی و مردم شریف آذربایجان آنها را شکوفا کرد و در کسب رتبه های برتر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در کشور نقش کلیدی و مهمی داشت.

اسبقیان تصریح کرد : باید به سمت بالقوه کردن این ظرفیت‌ها و داشته‌ها حرکت کنیم و رضایت هواداران این باشگاه بزرگ هدف و نیت اصلی ما در میزبانی شایسته این رقابتهاست .

وی ادامه داد: امید است موفقیت های تیم تراکتورسازی که نماد ورزش آذربایجانشرقی است همچنان ادامه داشته باشد و روز جمعه شاهد یک بازی زیبا و برد باشکوه تیم تراکتورسازی باشیم.

تراکتورسازی تبریز روز جمعه 14 فروردین از ساعت 17 به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار