مدیرکل آموزش و پرورش مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش مازندران از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور سهمی نداشت.
کد خبر: ۱۷۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 09 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی قاسمی به افتتاح بیش از ۳۲ پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش مازندران در ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با همکاری مجمع خیران مدارس، تجهیزات و نوسازی مدارس و نیز بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

وی درباره سهم این نهاد از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان از محل سفر ریاست جمهوری سهم اعتباری نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران دلیل عدم برخوداری این نهاد از محل سفر ریاست جمهوری را تعین تکلیف بودجه این نهاد از محل اعتبارات ملی عنوان کرد.

وی یکی از توفیقات این نهاد در مازندران را افزایش تعداد مدارس غیر دولتی استان اعلام کرد و گفت: تعداد مدارس غیر دولتی مازندران پس از استقرار دولت یازدهم پنج درصد افزایش پیدا کرد و سهم مدارس غیر انتفاعی مازندران از مجموع کل مدارس استان ۲۰ درصد است و بیش از ۱۰۳ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

قاسمی با اعلام اینکه ۶۷۰ مدرسه غیر دولتی در استان در حال فعالیت هستند، افزود: با توسعه مدارس غیر دولتی میزان اعتبارات مدارس دولتی افزایش پیدا می‌کند و افزایش تعداد مدارس غیر انتفاعی در مازندران باعث کاهش هزینه آموزش و پرورش استان شد و با این اقدام از بسته شدن مدارس تک دانش آموزه جلوگیری کردیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هشت مدرسه داری یک دانش آموز،۶۴ مدرسه زیر پنج دانش آموز و ۱۲۳ مدرسه زیر ۱۰ نفر در حال فعالیت هستد و به همین دلیل سیاست توسعه گرایانه مدارس غیر انتفاعی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار