نماینده ولی فقیه در استان:
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۷۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 06 February 2016
به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در همایش بیمه و سلامت در زاهدان اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمتی است که نمی توان برای آن قیمتی مشخص کرد.
عضو خبرگان رهبری افزود: هم اینک کشورهای اطراف ایران اسلامی دچار برخی درگیری ها هستند و ما باید قدر امنیت حاکم بر کشور خود را بدانیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به خدمات مطلوب طرح تحول نظام سلامت ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت باعث کاهش هزینه های خانواده ها شده است.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: سلامت باعث ایجاد شادمانی و نشاط می شود و در آیین های دینی نیز به آن تاکید شده است.
آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت در مقابل علم سر تعظیم فرود می آورد و برای متخصصان و پزشکان نیز احترام زیادی قائل است.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان نیز در این همایش اظهار داشت: وزیر بهداشت و درمان یکی از افراد فرهیخته در دولت یازدهم است که باید از وی بخاطر زحماتش تقدیر کرد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی افزود: تحولات انجام شده در عرصه سلامت سیستان و بلوچستان بسیار چشم گیر است اما به معنی فتح تمام قله های این عرصه نیست.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی استان و پراکندگی جمعیت آن باید توجه خاصی به مردم این استان در عرصه سلامت شود.
وی تصریح کرد: به دلیل نبود برخی متخصص ها در استان، افراد زیادی برای کارهای درمانی به استان های دیگر می روند و این امر موجب صرف هزینه زیادی می شود.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان خاطرنشان کرد: باید در این استان به توان بخش خصوصی بیشتر تکیه کرد و از احداث بیمارستان های خصوصی حمایت لازم را انجام داد.
مدیر مدرسه دینی دارالعلوم اظهار داشت: باید برای هزینه بیمارستانی اتباع پاکستانی و سایر اتباع خارجی فاقد شناسنامه در استان برنامه ریزی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار