کد خبر: ۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 30 March 2015
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در شهرستان کرج خبرداد.
سرهنگ حمید رضا گل صباحی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرج در پی چندین شکایت مردمی مبنی برکیف قاپی در مناطق مختلف کرج از آنها نیروی انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند .
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیگیری این موضوع در تمام حوزه ها قرار گرفته بود ماموران کلانتری 32 حصارک درپی گشت زنی توانستند راننده خودروی پراید مشکوکی که در منطقه پرسه می زد را شناسایی کنند .
رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه این سارقان در تمام مناطق کرج اقدام به کیف قاپی کرده بودند پیگیری آنها به صورت گسترده انجام گرفت که با انتقال سارقان به کلانتری مشخص شد که این افراد همان سارقان بوده و در بازرسی ازخودروی آنها مقداری کیف و مدارک کشف شد.
گل صباحی افزود: سارقان کیف قاپ پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرده و اذعان کردند که بیشترین سرقت خود را در ساعت 6 تا 11 شب انجام می دادند و بیشترین افرادی را که انتخاب می کردند زنان تنها بوده است .
وی درخصوص نحوه سرقت این افراد خاطرنشان کرد که سارقان بیشتر با حمله ورشدن و تهدید و ضرب و شتم اقدام به کیف قاپی می کردند که تاکنون به 10 فقره کیف قاپی در مناطق مختلف کرج اعتراف کردند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه این دو متهم دارای سوابق کیفری هستند از شهروندان خواست چنانچه به این شیوه مورد سرقت قرارگرفتند به پلیس آگاهی استان البرز برای رسیدگی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار