نماینده قزوین در مجلس خبرگان:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این دور از انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارای اهمیت ویژه‌‌ای است، عنوان کرد: عده‌ای با اهداف خاص قصد ورود به مجلس خبرگان رهبری را دارند.
کد خبر: ۱۷۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 01 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جناحی خواندن عملکرد این شورا بی‌انصافی است، اظهار کرد: نقش شورای نگهبان در قانون اساسی یک نقش بی بدیل است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه تمام سلایق در بین اعضای تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان حضور دارند، عنوان کرد: نباید به دلایل سیاسی با بی انصافی به شورای نگهبان حمله کرد.

اسلامی بیان اینکه این دور از انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارای اهمیت ویژه‌‌ای است، ادامه داد: عده‌ای با اهداف خاص قصد ورود به مجلس خبرگان رهبری را دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه این افراد تا به امروز برای رسیدن به اهداف خاص و شوم خود موفق نبوده اند و از این پس نیز کما فی‌السابق با هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی به اهداف خود دست نمی‌یابند.

وی با اشاره به اینکه تذکرات لازم در زمینه عزل و نصب‌ها در استان را به استاندار قزوین داده‌ام بیان کرد: با شخص استاندار توصیه کرده‌ام تا با هماهنگی بیشتر با نماینده ولی‌فقیه در استان اجازه رسانه‌ای شدن برخی مسائل را ندهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با ابراز رضایت از عملکرد مجلس خبرگان رهبری، عملکرد این مجلس را قابل قبول خواند و گفت: مجلس خبرگان بازوی توانمند نظام و رهبر انقلاب است.
برچسب ها: اسلامی ، خبرگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار