فرماندار ویژه میناب از بهره برداری از ۴۵ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در میناب خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 28 January 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا پاکدامن در نشست هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در میناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و لزوم حفظ ارزش های انقلاب توسط آحاد ملت، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس است.
 
وی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و تلاش در تحکیم پایه‌های نظام اسلامی را وظیفه همگان دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و رهبری شجاع در تمام صحنه ها پیروز و سربلند است.
 
فرماندار ویژه میناب در ادامه با تشریح فعالیت های صورت گرفته در راستای گرامیداشت برنامه های دهه فجر، از تشکیل کمیته ده گانه در میناب خبر داد و گفت: برنامه های دهه فجر در میناب با شکوه هر چه تمام برگزار می شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود همدلی و همزبانی مردم و مسئولان را اساس برنامه‌های دهه فجر در میناب دانست و اظهار داشت: تمام برنامه ها باید به گونه ای باشد که روح امید در مردم تقویت شود.
 
پاکدامن با تاکید بر این مطلب که برنامه های ویژه دهه فجر باید رویکردی مردمی و انقلابی داشته باشد، افزود: برنامه‌های دهه فجر در بخش های مختلف باید با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم و با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود.
 
معاون استاندار هرمزگان در ادامه از بهره برداری بیش از ۴۵ پروژه عمرانی، خدماتی  و تولیدی همزمان با دهه فجر در میناب خبر داد و گفت: این پروژه ها طی آئینی با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.
 
پاکدامن اعتبار این پروژه ها را بالغ بر۵۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: تکمیل بزرگراه میناب به بندرعباس، پارک بانوان، کتابخانه عمومی، مرکز بهداشتی و درمانی، سالن ورزشی، مدرسه، خانه بهداشت، مرغداری و خط تولید پودر کیک از مهمترین پروژه هایی است که دهه فجر در میناب به بهره برداری می رسد.
 
فرماندار ویژه میناب اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن ازدواج ۳۰۰ زوج جوان، ارائه خدمات بهداشتی رایگان برای شهروندان، برگزاری همایش علمای اهل سنت، ارائه خدمات دامپزشکی رایگان برای کشاورزان و دامداران و تحویل شش دستگاه تراکتور با آورده مالی کمتر از دو نیم میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه های دهه فجر در میناب است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار