سرهنگ رحیم مهدی زاده:
سرهنگ رحیم مهدی زاده اظهار داشت: اماکن تفریحی و گردشگر پذیر باید محل امنی برای مسافران و خانواده ها بوده و عاری از هر گونه جرم باشد
کد خبر: ۱۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 28 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سرهنگ رحیم مهدی زاده  اظهار داشت: اماکن تفریحی و گردشگر پذیر باید محل امنی برای مسافران و خانواده ها بوده و عاری از هر گونه جرم باشد.

وی گفت: اماکن تفریحی شهرستان مرزی بندر آستارا بطور کامل تحت کنترل نامحسوس مأموران نیروی انتظامی است و با افراد متخلف و بر هم زننده امنیت مردم به شدت برخورد می شود.

مهدی زاده ادامه داد: نیروی انتظامی آستارا با توجه به وضعیت مسافر پذیری و گردشگرپذیر بودن شهرستان در طرح نوروزی با استفاده از نیروهای خود در قالب گشت های پیاده، موتوری و خودرویی در جلوگیری از وقوع جرم و حادثه می کوشد.

وی با اشاره به شعار نوروزی امسال ناجا که آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی است گفت: با تدابیری که اندیشیده شده، مسافران نوروزی در کمال آرامش خاطر و امنیت به همراه خانواده های خود در جاده ها، روستاها، مناطق تفریحی و بازارهای شهرستان مرزی بندر آستارا ایام نوروز را به خوبی سپری می کنند.

مهدی زاده با اشاره به نقش تأثیرگذار اطلاع رسانی در کاهش جرایم، از رسانه های گروهی خواست با انعکاس اخبار و فعالیت های نیروی انتظامی در شهرستان ها، احساس امنیت پایدار را در بین مردم افزایش دهند.

گفتنی است شهرستان مرزی بندر آستارا با داشتن جاذبه های ساحلی، کوهستانی، جلگه ای و تجارت مرزی از مهمترین مراکز گردشگری کشور محسوب می شود و همواره پذیرای خیل عظیم مسافران از اقصی نقاط ایران است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار